fredag 5. november 2010

X-mas memories

Årets juleforbredelser har startet.
-I hvertfall i hodet mitt. Hvert eneste år tenker jeg det samme
-i år skal jeg være tidlig ute. Men det blir ikke helt sånn... Så får vi se da om jeg klarer det i år. Har ihvertfall startet og mimre litt med fjorårets julebilder. 






I Kamille nr. 25 som er i salg fra 29/11 kan du se julebilder fotografert av meg.
Jeg tipset de om all den fine julepyntet man kan få kjøpt hos mange av dere flinke og kreative interiørbloggere. De likte vinklingen men jeg er usikker på om det er den de bruker nå. Vi får vente i spenning!  

TUSEN, TUSEN TAKK TIL ALLE DERE som følger meg jevnt og trutt.
Det er utrolig gøy å se at antallet nærmer seg 700.

Mange klemmer fra Maia 

44 kommentarer:

(eddas) sa...

Ja...det går fryktelig fort nå:)
Skal prøve og huske få med meg det bladet...
ha en fin og kos lørdag..
eddaKlemmer

Et hus i en hage sa...

Så kjempe kjempe koselig du hadde pyntet til jul!!!
Åhhhh, gleder meg til å studere nøyere etter jobb i dag, er på iPhonen nå, bare en bitteliten tur innom;-)!
Ha en fantastisk fin lørdag!!
Klem Tone-C

kleine-creative-Welt sa...

din blog er vidunderlig

bedste ønsker - Ruth

ØSTRE ROER sa...

Så nydelige bilder. En kjempeinspirasjon, takk:)

Jenny at Red House sa...

Hi just had ahappy ten minutes looking through all your photos, youhave such a great style! it looks effortless but Im sure it isn't! when we style our shops it is like a chain reaction and before you know it a simple job has turned into a major one! jennyx

naturglede/Randi Lind sa...

Så nydelig. Jeg gleder meg til jul, men hva jeg rekker i år aner jeg ikke? Det er koselig med lys, litt glitter og glam,skinnende julekuler og granbar. Sukk....
Nå skal jegse etter det bladet og kose meg med bildene dine. Gratulerer. Nyt helgen:) Jeg skal i skogen og plukke kongler og mose til juledekorasjoenene idag. Snart er jo alt borte under snøen, eller det fryser fast i bakken! :)

Hilde Heimdal sa...

ååå noe så nyyydelige bilder sukk....det hadde vært drømmen å hatt det sånn til jul :)))

Ainosofia sa...

So beautiful <3

AS (Fin)

Monica sa...

fantastisk fine julebilder og nå fikk jeg skikkelig julestemning. jeg tenker også alltid at jeg skal være tidlig ute, men så blir det liksom ikke helt slik... men jeg forbereder meg iallefall emd å skrive ned alle planene, hihi klem Monica

Kristins Hus sa...

Nydelige julebilder:-)
God smak du har!!!!
K

Sommerhuset i bakken sa...

Vakre, stemningsfulle bilder du viser. Helt nydelig!

Heddas gode grunner sa...

Du får gitt bort julestemning med de bildene der :) Veldig fine! Nå er det bare å glede seg til å få kommet i gang med juleforberedelsene! Den hjerte-rekka i vinduet var utrolig søt; er det noe du har lagd eller kjøpt?
Ønsker deg en fin helg!

Magdalena sa...

nydleig stemning... vi må sterte med glade juletanker nå, tida gås så fort...
likte spes gode det blanke hjertet om mosen, det en den nydeligste kombinasjon,- kontraster---*
klem og fin helg!

KKvinneblogger sa...

Her var det mye vakkert!
Ja, jeg tenker også at i år skal jeg være tidlig ute...
Tenker det skulle vært merkedager for når man skulle være ferdig med hva, slik det var i gamle dager, men jeg skal verken slakte eller brygge øl :)

h.espe sa...

Hei vennen!
Sååå vakre bilder Maia - om man ikke har hatt julestemning før, så får man det iallfall av disse nydelige bildene dine! Blir jo også så glad over å se min pynt på bildene ;o) Nok et spennende prosjekt du har jobbet med forstår jeg - heldige deg som får jobbe med "drømmen" din! Må huske å kjøpe Kamille da, og se...!! Dagene går fort mot advent nå, så det er bare å "henge i stroppen" - jeg har myyye jeg skal få gjort før den tid...

Hi, hi - den lille granen kommer fra Sia, og holder seg år etter år - altså ikke selvplukket! Men, tror jeg må ha meg en liten tur oppi skauen og se om jeg kan finne en søt liten en, og ha i et norgesglass - synes det er så skjønt!!!

Blir kos å møtes Maia - gleder meg masse til det!!!

Ha en superskjønn helg - koos deg!

Stor klem fra Hildegunn

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Nydeege bilder☺
Det Kammille skal eg kjøpe-gleda meg☺

Klem M♥

Lobeliadamen sa...

ÅÅ jeg får sånn julestemning!! Den leiligheten din er bare SÅ lekker!!! Nyyyydelig !!!

Ha en herlig kveld :-)

Klem W

Madelief sa...

What a pretty house. I love the Christmas atmosphere!

Lieve groet, Madelief

Stines Landstil sa...

Så herlige julebilder.
Gleder meg masse til å pynte til jul.

Klem :)

Mitt hvite hus sa...

Så stemningsfulle og flotte bilder.. jeg klør etter å plukke frem pynten.::
nyt helgen
**Klemmer =)))

Huis, Tuin en Quilt sa...

I love christmas, so i can't hardly wait to by trees and to decorate our home!!! It's wonderful to take a preview look at your christmas home...

Have a nice weekend, Susan.

Heidi-anitha sa...

Åååå.. Jeg må først få takke for Inspirasjons guiden jeg fikk av deg. helt utrolig hvor fin den var. Har snoket og bladd frem og tilbake noen dager, oppdaget mange butikker som jeg ikke ante fantes her i Oslo distriktet. Du har virkelig gjørt en hærlig jobb med den - så tuusen takk for at jeg fikk bidra også.

Håper du har det fint og at du koser deg med ventetiden Advent. Advent er jo en vente tid.. men nå har vi begynt å vente på ventetiden også.. ler..Jeg elsker førjulstiden med alt kos det fører med seg.

Ønsker deg alt godt.

Varme klemmer og takk for nydelige bilder.
Heidi-anitha

Guttemamma sa...

Herlig å se de bildene igjen,Marianne!! Gleder meg til å se Kamille med mer bilder!
Rett ved Bøseter...:-)
klem♥

Landcharm sa...

Her kan man virkelig komme i julemodus. Bare så synd at denne tiden går alt for fort. Jeg har ambisjoner om å være tidlig ute jeg også, så skal jeg ta litt fri i desember. (hvis det går...)

Ragnhild / Wallas Verden sa...

Så gøy! Nå må jeg jakte kamomille. Er det lenge til det kommer ut mon tro?
Nydelige bilder du viser her også.
ha en deilig uke.
Klem:=)

ANETTESHUS.COM sa...

Åååå, så koselige bilder, Mariane!! Ditt vakre julepyntede hjem!!!

Ha en fin ny uke!!

KLEM KLEM
Anette:)

h.espe sa...

Bare innom for å takke for mandagsvisitten, og ønske god uke til deg vennen!

Klem fra Hildegunn

Herman Grans ♥ sa...

Kjempefine bilder :)
Likte konglebøtta di med lys i!
Ha ein fin tirsdag :) Hilsen Grete

Hem o Hav sa...

Hej! Ja, det går verkligen fort nu..jättefina bilder du tagit. Ser så mysigt ut! Ha en kanonfin vecka! Katta

Anonym sa...

I must comment :) I love your blog simply gorgeous. Very charming... first time viewing and I will come back.
Rosemary...

Huset På Figgen sa...

Jeg elsker bloggen din! Den er vakker og inspirerende og jeg har fulgt deg en stund nå. Det ligger en liten hilsen til deg på bloggen min!

Klem fra Huset på Figgen!

Milla`s interiør sa...

Virkelig juelstemning hos deg :) nydelige bilder:)legger meg til her hos deg :)

Hos Jorunn sa...

Skjønne bilder fra fjorårets jul! Så spennende å få bildene dine i Kamille, det skal jeg kjøpe. Bidraget til NIB fra stuen din var også helt nydelig. Ha en fin torsdag, klem fra Jorunn

livet på kvasseberget sa...

mange flotte bilder! inspirerende:)

ha en fin kveld!

Randi sa...

Heia Maia!
Veit du....synst jammen du kan lage akkurat sånn jul som du hadde i fjor,så lekkert!!!Nydlege bilder av ein nydleg heim!!!
Ja no går tida grusomt fort mot jul!! Å eg har enda ikkje funnet rette moduset enda!:o)

Å du var no berre så søt på God Morgen Norge akkurat no!!:)))Takker for dine tips!
Kunne gjerne sett meir av deg,og ditt!!:)
Gleder meg til å sjå kva du lager til jul!:))
Ha ein fin dag!Klemmer til deg!

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

So koseleg å sjå deg på GMN AKKURAT no☺☺☺
God helg☺

Klem M♥

ANETTESHUS.COM sa...

Flotte tips på GMN, Marianne!! Så flink du er:))

STOR klem
Anette:)

charm design sa...

Har akkurat sittet å sett på deg på Frokost tv.Masse flott inspirasjon å hente her.Nydelige julebilder.

Trådsnella sa...

oh lykke!
gleder meg masse masse til jul selv!
Utroolig kos å se deg på TV idag tidlig!

Solveig (Svingenslillehus) sa...

Hei Marianne! :) Måtte innom deg etter å ha sett deg på God morgen Norge! ;) Flott jente med mange herlige godbiter på lur! ;)

For et vakkert julepyntet hjem!, Veldig nostalgsis! Du inspirert meg! TAKK!!

Legger meg til som følger jeg om det er greit? :)

Klem fra Solveig i svingen!

naturglede/Randi Lind sa...

Jeg har fulgt din blogg en god stund allerede,og idag så jeg deg på TV. Så koselig det innslaget var, her ble jeg inspirert igjen. Ønsker deg lykke til videre, og du kan være stolt av deg selv:)

Suna sa...

Her var det masse flott inspirasjon, dette trengte jeg-
Nå skal jeg følge med fremover ja!

TAKK!!

Hilsen fra Interiør designer i mammapermisjon;)

Mari sa...

Hei. Kan jeg spørr om hvor du har kjøpt juletrefoten din? Altså det trauet\krukken juletreet ditt står oppi. Hvordan fester du juletreet? Har så lyst på likt.

Mari sa...

Hei. Kan jeg spørr om hvor du har kjøpt juletrefoten din? Altså det trauet\krukken juletreet ditt står oppi. Hvordan fester du juletreet? Har så lyst på likt.