fredag 12. november 2010

God Morgen Norge


Utrolig koselig med alle de hyggelige tilbakemeldingene etter dagens besøk hos God Morgen Norge.

Moro at så mange likte lysslynge forslagene mine. Lysslyngen med kulene, vinduet og knaggen er fra den vakre butikken til Kjersti. Ta gjerne en titt på
Nytt og Shabby.

Har jo ikke vært med på dette før og det var gøy å se hvordan de jobber.


Møtte opp i studio kl. 07.00 og fikk på meg TV sminken.


Etter sminken var det bare å vente på min tur i studio kl. 8.40


Så var forbredelsene i gang. Vår hjelper meg med å henge opp sengehimlingen med lysslyngen som stjerner.


Vi er igang. Det var så god stemning i studio og jeg glemte nesten at vi var "live."




En blid gjeng fredag morgen!




29 kommentarer:

Jannickes Hjemmekos sa...

Heisann
Så deg på God Morgen Norge - du gjorde en fin figur. God helg. Klem

Mette sa...

Sa moro for deg! Far dessverre ikke sett det fra England, men leste om det pa TV2's nettsider!

ha en fin helg.

Kjersti sa...

Det var et veldig fint innslag,Marianne. Mange gode idèer som man lett kan gjøre selv. Takk for at du tenkte på meg og min butikk i denne sammenhengen. Har nå hamstret inn lit lysslynger fra leverandøren :O)
Vi sees sikkert senere i dag!
Ellers får du ha en fin helg!
Klem fra Kjersti

Solveig (Svingenslillehus) sa...

Nok en gang.. så koselig å se deg på tv og få så mange gode tips :)

Lysslyngetipsa var supre :)

Fin Fredag til deg!
Klem fra Solveig

Maliva`s verden sa...

Gratulerer Maia....du kler den rolle der altså. Hva med å få deg på lag med Finn...tror dere hadde blitt det perfekte teamet;o) Nyyyydelig julehus du hadde i fjor også...blir nok ikke mindre gjennomført og koselig i år kan jeg tenke meg.
Nå skal jeg svinge meg rundt meg vaskebøtta...så er det frem med lys-slynger her også. God helgklem fra meg

(eddas) sa...

Så koselig da..skal titte inn på det.Fikk det ikke med meg til morgenen...da en sov litt lenge etter og vært på show i går:):)
Ha en kos helg
eddaKlemmer

hobbyvimsa sa...

Heisann!!Sååå gøy!!Dumt jeg ikke fikk med meg dette,er en liten gutt som ser tegnefilmer på den tiden,går vel ikke i reprise heller:)God helg til deg!!!Klem linda:)

h.espe sa...

Wow, dette visste jeg jo ingenting om, så gøy!!! Må inn på tv2 sine nettsider forstår jeg :o)

Strålende helg til deg, og så sees vi til onsdag!!

Klem fra Hildegunn

x-tine sa...

Hei å hopp. Så deg og ble inspirert.Har hengt opp den første lysslyngen allerede og ble fornøyd med det. Du er kjkempeflink,nydelige bilder på bloggen fra julehjemmet i fjor.

Anne-Margrethe sa...

Utrolig bra Marianne, skal bruke ideene selv. Du er så flink, morsomt å følge med på bloggen din. Klem fra Anne-Margrethe

Unknown sa...

Så utrolig gøy!!ღ
Dette må jeg inn å sjekke altså ;))
Nyt kvelden & helgen ,)
Klem Anki

Solveig sa...

Åååå, at jeg ikke skulle få med meg dette programmet, da! Det er så skjelden jeg får følge med på TV så tidlig, men ville så gjerne ha sett deg der;o))) Er helt sikker på at du klarte deg kjempegodt. Såg deg på God morgen Norge når du pyntet på verdandaen - du utsråler en egen ro og godhet, Marianne!
Så gøy å få delta på noe "annerledes" av og til;o)
Ønsker deg en nydelig helg!
Klem fra Solveig

Magdalena sa...

så det helt på slutten, så gøyt at det var duuuuuu.....
la bar emerke til at det var de "rette tingene" som lå der..
gratulerer, så gøyalt!! grattis også med bilde i nib...
kelm og fin helg!

Mia, New Room Interior sa...

Så gøy! :-)

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Såg det og det var kjempekoseleg☺
Har nett vore på Kremmerhuset og kjøpt meg lysslynge☺

God helg☺

Klem M♥

Hege sa...

Jeg så deg på God Morgen Norge ja:) Supre tips du deler med oss!!! Og det gamle vinduet og tallerkenrekka var helt nydelig...
Spørs om jeg må invistere i noen lysslynger da:) Trodde egentlig ikke at det var helt meg, men det ble jo så utrolig flott da!

Ha ei god helg!

Solveig sa...

Ble så opptatt av din opptreden på TV at jeg glemte å si at jeg har en award til deg. Ta den om du vil-ikke noe press;o) Ønsket bare å si at jeg setter pris på bloggen din;o)
Klem fra Solveig

Behindabluedoor sa...

Heisan..
Dette må jo bare ha vært kjempespennende og vært med på.
Fikk ikke sett det på tv men så på facebook at du hadde vært der. well Done Girl ;)))

God Helg.
Klemz

Mitt hvite hus sa...

ÅÅ så kjekt da... dette har jeg gått glipp av...

Klememr

Gry sa...

Herlig innslag på GMN! Satt og så på deg i dag og smiiilte ;)) Du har en nydelig blogg, et vakkert hjem og er en STOR inspirator <3 Alt som ble vist i dag er kjempelekkert, morsomt å se forskjellige måter å bruke lysslyngene. Du er dyktig!

Ønsker deg en fin helg, nyt go' følelsen ;) Klem fra Gry

Karma sa...

Så morro! Grattis! Har ikke fått med meg at du skulle dit jeg... Gleder meg til å gå inn og se på klippet!

Klem Kaja :)

MODERN COUNTRY sa...

ååh så moro!! Helt fantastisk, Gratulerer Marianne!!! Du er dyktig som får det til! Så synd jeg ikke fikk med meg dette denne gangen heller. Hvor var jeg da...uff.. Og nå er du proff som står der hos Vår i studio.

Har sett på bidraget du la igjen hos NIB, ble så Inspirert av de duse og varme tonene. Ja jeg har jo sett stua di før. Men de store bildene gav litt annet inntrykk. Helt nydelig har du det.

Kos deg i helgen!
mange klemmer
Aina

Fossestua sa...

Åhhhh, har ikke fått med meg dette !! Så spennende! Må inn å titte på innslaget:)
Ønsker deg og dine en riktig god helg!
Klem fra Lise

mimmi-leone sa...

Du verden så artig, men har dessverre ikke fått med meg innslaget.

God helg og gratulerer så mye!!


Hilsen fra Mimmi-leone

Unknown sa...

Var så kos å se deg på God Morgen Norge igår :O)

Klem Susanne

Landcharm sa...

Skjønner at jeg har gått glipp av noe her. Morsomt!

Amalie sa...

Veldig hyggelig å ha deg på besøk også Marianne. Tusen takk for ispirasjonsboken.

tinemor sa...

Så gøy!
Skikkelig kjendis ;-))

Babykjolen er til salgs i Butikken min.
Jeg har flere typer.
Om du vil kan jeg sende bilderav de og priser, og sende.

Hvor jeg får tak i det, er en hemmelighet :-))

Klem

Sarita sa...

Hei,

Jeg så selvfølgelig på dette og syns det var noe kjent:-). Jeg følger jo bloggen din så det var der jeg hadde deg fra:)- Du er flink. Veldig bra tips det med lysslynge i sengehimmelen...det skal jeg gjøre til lillesnupp i år:-). Jeg hadde jo kjøpt en slik på Ikea i forrige uke også, ...så nå veit jeg hvor den skal ta plass. Takk for tipset.

Klems Sarita