torsdag 25. mars 2010

Rustic Charm


Kvistene plukket jeg for flere uker siden. Nå er de fulle av grønne blader og klar til påskepynten.  


Stolen har vi hatt på verandaen tidligere. Synes den er så herlig slitt og bruker den som et lite bord i stua.   


Lillemor er pyntet til bursdag. Fortsatt får jeg lov til å bestemme antrekket, men det varer nok ikke så lenge. Hun blir 4 år i mai. 


Maileg kaninen har fått plass i stua.


Dukkesengen er laget av min oldefar. Han gav den i gave til farmor når hun var 4 år. Den er 90 år gammel og er nok en av de lekene jeg er mest glad for at lillemor har i dag.     

Mange klemmer fra

29 kommentarer:

ide-puffen sa...

Hei.
For en fantastisk fin seng. Skjønner at det er en favorittleke. Datteren er kjempe søt og kledd veldig pent. Spørs hvor lenge mor får bestemme helt uten motstand ja hi hi:) Nydelige bilder forøvrig.

God natt

Randi

Simones Country Home sa...

Hei på deg.

Så koselige bilder, du har det så fint. Kjempe fin den dukkesengen også, utrolig morsomt å ha sånne antikviteter. ;o)

Klem Simone

Ragnhild / Wallas Verden sa...

Så mye fint det var her da. Likte de putene. Også den sengen var jo til å dåne av. Helt nydelig. Mi snuppe har ikke fått sånn stor kanin hun enda. Har bare mange små kaniner og mus. De store har blitt utsolg hele tiden. Men nå fyller hun 5 år i mai, så nå har jeg lagt av en.

Må du ha en superduper ukeslutt trudelutt:)
Klem.

Unknown sa...

Åhhhh, for en nyyydelig dukkeseng! Fineste jeg noen gang har sett... Skjønner at både du og tullemor elsker den!

Kos deg med å bestemme så lenge du kan :O) Mine to tvillingjenter ble en prøvelse i klesveien en periode. Kun slappe bukser og store gensere ville de ha. Behagelig skulle det være, pent var det ikke. Nå er de 16, og over snittet interessert i klær og sminke. Så ting forandrer seg :O)Idag kan de ikke skjønne hvordan jeg lot dem få lov ;O)

Kathy @ Sweet Up-North Mornings... sa...

Such a sweet post...
Your daughter is precious and her little outfit adorable...enjoy picking her clothing while you can!!!!!
The little bed and bunny are so sweet and special.
xoxo~Kathy @
Sweet Up-North Mornings...

Et hus i en hage sa...

God morgen:)
Det er jo kjempe fint!!
Jammen er du heldig også som har ei lita jente som klarer å la være å "rote" i sakene;)!!
Min datte begynte veeeeldig tidlig å skulle bestemme hva hun skulle ha på, og det var kanskje ikke di kominasjonene jeg ville valgt, men som ei venninde sa,"det er vel større ting her i livet enn å krangle/bekymre seg over det" :) Og det er vel veldig sant;)!!
Men datteren var veldig fin da!!! Så nyt det så lenge du kan;)
Håper du får en fin fin dag!
Klem Tone-C

(eddas) sa...

Flott dukkeseng ja...skjønner at du er fornøyd med den...og det er vel lillemor og tenker jeg:)
Ja..de stolene er veldig fine....ønsker meg slike til kjøkkenbordet mitt:)
ha en fin dag:)
eddaKlemmer

Jannicke sa...

Helt nydelig hos deg :o)

Skjønner godt du er glad i den dukkesengen - slike ting er fantastisk å ha ;o)

Venter inspirasjonsboken i posten en av dagene,
gleder meg til å se - og regner med det må bli en Oslotur i løpet av året ;o)

Klem J.

På landet sa...

Hei, nydelig dukkeseng, gøy å ha slike ting.
Masse nydelige bilder du viser.

Ha en fin dag.

Linda sa...

Så artig å ha en slik seng - laget av sin oldefar.

Nydelige bilder. Du har et flott hjem

sylvia sa...

hei på deg.
å så vakkert hos deg.å den skjønne tulla i nydelige klær..herlig.
snakk om skjønn dukke seng da,det er et skikkelig minne,
ønsker deg en flott dag.
nå titter sola frem bak en sky her.
klem fra sylvia

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Kjempenydelege bilder!!☺ Du har det so fint hos deg!!

Er ikkje sikkert jenta di kjem til å bli vanskeleg ang kle-mi jente på 5 syns det meste av det eg finn til ho er greitt☺
Ho hadde vertfall kjempefine klær på seg her☺

Håpe du får ein fin dag☺

Klem M♥

Min stil sa...

Så flotte bilder du viser, og dukkesengen var jo virkelig ett kunststykke. Virkelig flott.
:) Susanne

Ellens hobby sa...

Jeg liker den rustikke stilen din! Tenk å være eier av den fine sengen da!! Heldige lillemor som også var så fint pynta !!

Unknown sa...

Amazing pictures, Maia!
Have a nice day!
Hugs, Mara

Minka sa...

Så flotte bilder..Grener og kvister fra hagen er lekkert, har selv plukket inn litt som begynner å spire nå.Og for en flott dukke seng, tenker du er glad i den...Klems.

ANETTESHUS.COM sa...

Så vakre bilder!! For et vakkert hjem du har! Og for en liten sjarmerende seng! Kjempe-flott!!!

Ha en fin dag!


Klem klem
Anette:)

Fru Tankefull sa...

Hei! Så nydelige bilder du har lagt ut:-)
Den dukkesengen var bare fantastisk! Så flink han var som lagde den! Jeg elsker de stillebenene du har lagd i stuen! Så vakkert! Tulla di så helt utrolig søt ut i de nydelige klærne... Jeg er glad gutta mine fortsatt lar meg kle de i hva jeg vil ;-)
Ha en herlig torsdag videre.
Klem, Susanne

H elle K sa...

Lekkert!!!
ha en fin påske.
Kristin

Bestefars Verksted. sa...

Åhhh,sukk......den sengen !!! Og ekstra kos at du kjenner historien bak !!! Har ingen problemer med å forstå at dette er favoritten,nei ! Så herlig antrekk på den lille damen :) God påske til deg og dine :)

Anonym sa...

For en nydelig dukkeseng! Sånt blir man skikkelig glad i.. Og for ei søt lita tulle :)

Ville bare si takk for at du titta innom bloggen min :)

Ha en fin kveld!

Ina

Mitt hvite hus sa...

Åå for en skjønn dukke seng..skjønner godt du er glad for denne...

nydelige bilder fra hjemmer ditt..
en flott datter også..

klem Kerstin

Hvit Villa sa...

Fantastiske bilder!..Og en nydelig seng. For en skatt!

Hos Jorunn sa...

Kjempfine bilder, sengen var veldig fin!!! Jeg er også veldig glad i kvister, de er dekorative + at de holder seg lenge. Ønsker deg en riktig god helg. Klem fra Jorunn

Anna sa...

Complimenti!!
immagini meravigliosamente belle1!
Felice w-end, Anna.

h.espe sa...

Hei Maia!
Nydelig, nydelig innlegg!!! Den dukkesengen er jo bare helt fantastisk flott, så forstår godt at du er glad i den! Spesielt stas er det jo når det er oldefar som har laget den og at farmor lekte med den når hun var liten jente :o) Da snakker vi leker med verdi!!!! Skjønne lille snuppa di er nok også veldig glad i denne tenker jeg!

Nå er jeg "hjemme" i Nordfjord hos mamma og pappa. Kom i dag tidlig, og gleder meg masse til noen rolige dager her. I dag har vi sett solen, og jeg var en tur til seters :o) Selv om det har skyet til nå, så krysser jeg fingrene for at vi får flere slike dager nå i påsken!!!

Ønsker deg og dine er flott og forhåpentlig solrik påske - nyt dagene!!

Goklem fra Hildegunn

Madelief sa...

Hi Maia,

Just found your blog through Elin Anita. Just want to let you know that it looks beautiful! I love the photo's you posted.

Wish you a lovely sunday evening!

groetjes from Holland,

Madelief

Rumour has it sa...

Great interior-pictures again! But I must say that I admire most that little girl in her beautiful clothes... :)
Best regards, Marjolijn

Cherry Blossom Blog sa...

Nydelige bilder som alltid!
Og sååå skjønt pyntet den lille frøkna di var da! :)
Ønsker deg og dine en herlig påske! Klem fra meg