onsdag 3. mars 2010

Inspirasjonsguiden er nå lansert!


Nå er Inspirasjonsguiden lansert og til salgs i 40 butikker!
Det ble en fantastisk hyggelig kveld på Kolonihagen i går.

¨
Kolonihagen har bare en fantastisk bakgård. Her ligger MinaMilanda blomster også.





Her kan man sitte ute om våren/sommeren!
Gleder meg allerede.



Kolonihagen serverer kun økologisk mat. Ta en titt på hjemmesiden her.


Denne vakre lampen henger mellom 1.og 2. etg.


2 glade utgivere.
Til venstre Maia
og til høyre Sølvi.

Da gjenstår det bare å se responsen der ute!

Guiden kan kjøpes i 40 butikker eller bestilles på inspirasjonsguiden@gmail.com

 Oversikt over butikkene som selger den finner du her.

Jeg blir kjempe glad for tilbakemeldinger fra deg som har kjøpt guiden!

klemmer

28 kommentarer:

Guttemamma sa...

Ja,det var et herlig og helt spesielt sted dere hadde valgt,så glad jeg fikk oppleve det og så glad jeg var invitert. Storkoste meg!!! Masse lykke til med salget,tipper det går strålende!!
Og du,fikk mammabladet i posten i dag..:)
klem

Hulda sa...

SÅ flotte bilder fra butikken og kafeen. Det må virkelig være en koselig atmosfære der. Falt for det lange bordet med de fine kurvene og kassene. Gleder meg til å få boka. :)

Simones Country Home sa...

Heia.


Har tittet i den alt, veldig bra!!!

Klem Simone

Anonym sa...

Gratulerer så mye - utrolig gøy at du har fått det til:-)
Skal ha den boka:-)
Ha en fin dag, klem Hege.

FEDERICA sa...

Oh wow! Looks like a fantastic place!

Guttemamma sa...

Så rart,det samme skjedde med meg forrige uke...et nesten feridg innlegg ble publisert..??
Ja ja,ang mammabladet,dere kommer neste gang,ser dere på siden med "neste utgave". Rene kjendisen:-)
klem igjen

små og store drømmer sa...

Gratulerer med lanseringen :)
Gjett om jeg skal opp til Sjel Vest og kjøpe boken.

ANETTESHUS.COM sa...

Gratulerer!!!

Gleder meg til å få den i posten:)

Klem klem
Anette:)

Anne Grete sa...

Gratulerer med lanseringen!! Kunne tenkt meg den jeg, hvilke butikker kan jeg få tak i den i Oslo?

Hvit Villa sa...

Så fine bilder fra et tydeligvis kjempeflott sted! Gleder meg til å se guiden!

(eddas) sa...

Ja..det så ut som dere koste dere masse...blei reint avondsjuk:):)
Gleder meg til og få den i hånden......men hvor ligger denne klonihagen??:)
kos deg med utgivelsen:)
eddaKlemmer

Lobeliadamen sa...

Gratulerer så masse :-)

klem w

Kjersti sa...

Takk for i går, Marianne!! Det var en fantastisk kafè som la en bra ramme rundt lanseringen!! Spennende å se hvordan salget går :o)
Vi snakkes!!
Klem

Thelma Louise sa...

herlig sted dette...spent på guiden..betalte i går.:-) tilbakemelding skal bli.:-) flott tiltak.:-) Gry.:-)

h.espe sa...

Hei vennen!
Atter igjen - takk for i går!!! Kjempekos :o) Nydelige bilder fra Kolonihagen og bakgården - i det hele et helt fantastisk sted. Dere kunne ikke valgt et flottere sted for lanseringen av guiden!!! Dit kommer jeg til å dra tilbake - helt sikkert!!! Jeg har ikke fått laget noe innlegg enda, men ettersom jeg ikke hadde med meg kamera, er det mulig at jeg kan få låne et par bilder av deg???

Ha fin kveld videre!

Goklem fra Hildegunn

moa sa...

hei maia
..gratulerer med vel overstått lansering!
...gleder meg og bla i boken - den ser nydelig ut!
masse flotte bilder fra deg, og ja kolonihagen er et vakkert sted ♥

moaklem

Wenche sa...

Gratulerer!!!! den må vel bestilles,slik at en er "ready" før neste oslo besøk.

ENGLE HJØRNE sa...

For noen bilder,de var nydelige.Jeg legger meg til bloggen din,kansje du vil følle meg også?det hadde vert koselig.Ha en god dag i morgem.Klem fra Sissel.

Jeanette sa...

Gratulerer så mye med lanseringen:-)

denne ser jo virkelig spennede ut!
Hvor mye koster den å bestille??

Mitt hvite hus sa...

Gratulerer med utgivelsen..
Høres ut som en flott kveld.. som ble feiret på et nydelig og sjarmerende plass..

Gleder meg til å få den i post kassa..

Klem Kerstin

Renate sa...

Så flotte bilder ,en aldeles herlig attmosfære der :)lykke til med salget

Solveig sa...

Gratulerer så masse med lanseringen! Godt jobba, Maia:o) Det er viktig å tørre å satse! Dette stedet såg bare helt supert ut! Hit skal jeg en gang, det er sikkert:o)

Ønsker deg en flott helg og lykke til med salget!

Klem fra Solveig

Hjerterom sa...

Hei :)

Gratulerer så mye.
Flott butikk :)

God helg til deg og dine.

Klem Siw

LIVS LYST sa...

Hei Maia!

Nå har jeg overført pengene på deres konto. Så gleder jeg meg til å få boken i posten ! Juhuu!

Lykke til videre med prosjektet deres!
Hilsen Liv ;O)

Home and Cottage sa...

For et fantastisk sted dere var! Må absolutt legge turen innom der en vakker dag...

Veldig hyggelig at du har lyst til å komme på vår føråpning av CC vest - gleder meg masse til å hilse på deg!

Anitashems sa...

Gratulerer så masse:-).
Jeg hadde tenkt å bestille den på nettet, men hadde ikke tid til å vente. Så i går gikk turen til Bærums verk og Inspirasjonsguiden ble min! En flott bok med utrolig mange flotte bilder. Nå blir det mange nye steder å besøke fremover. Jeg har allerede invitert med min kjære på lunsj til Kolonihagen neste lørdag. Ønsker dere lykke til med salget:-)
Anita

Åshild sa...

Tusen takk for en kjempefin inspirasjonsguide! Gleder meg til snøen er borte og jeg kan trille innom her og der :)

KKvinneblogger sa...

Hei!
Her var det mye kreativt og inspirerende :)