mandag 29. mars 2010

Påske stemninger


Jeg synes alltid det er så koselig å pynte noen påskegrener.
Maileg fans som jeg er, er det vel ikke så rart at mye av påskepynten kommer derfra.









Jeg har startet å lage blogg for en venninne som har klesbutikk på Bærums Verk. Det er utrolig mye fint der! Ta gjerne en titt på

Sist gang jeg var der falt jeg pladask for noen sandaler. Så mens vi nyter påsken og venter på våren syntes jeg det var fint å avslutte med dette bildet:


Ønsker dere alle sammen en deilig påske med MASSE påskegodis. Så får vi håpe solen vil titte ned på oss solhungrige nordmenn. 

Mange påskeklemmer fra
Maia  

25 kommentarer:

Hulda sa...

Virkelig stemning over disse bildene. Så skjønt og vårlig! Nydelig påskepynt fra maileg. Den lille kaninen var jo helt nydelig da. :) God påske til deg!

KIND BY NATURE sa...

Jeg er enig med Hilda, stemning på alle billederne er så hyggelig og skøn...Jeg ønsker dig en rigtig god påske, og husk at kig forbi min blog og deltag i min give way om en uglepude;-)

lisje astrid's husblogg sa...

Nydelege bilder!
God påske♥
Helsing frå Astrid☺

Datt sa...

Ah, elsker de påskeeggene, har så lyst til å kjøpe meg et til påske, men ikke har jeg tilgang og ikke skal jeg være hjemme! Jaja, neste år! :D

Vivi sa...

Så fint du har det! Du er flink til å få farge inn i landstilen! Veldig Stemningsfullt:-) God påske frå Vivi

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Koselege påskebilder☺ Maileg er skjønet☺

God påsle til deg og☺

Klem M♥

Unknown sa...

Nydelige bilder, og herlig maileg-pynt ♥ Kjempefint pyntet!


Og for noen smashing sandaler - me like, a lot!

Klem fra Line

Ingunn sa...

Så flotte bilder. God påske.

Klem Ingunn

Nina B. sa...

Så koselig pynta, ikke alltid så mye som trengs!

Lekre sandaler, gleder meg også til vi kan ta frem de igjen :)

En riktig god påske ønskes deg og dine! Klem Nina

ANETTESHUS.COM sa...

Sååå vakre bilder, Marianne!! Kjempe-fin påskepynt!

Ha en riktig fin påske! Kos deg! Nyt fridagene!

Stooor klem
Anette:)

Gry sa...

Så utrolig nydelige bilder du viser! Blir skikkelig inspirert!! Og med sandalene drømmer vi om sommer.. ;) Ha en deilig påsketid! Klem fra Gry

Ellinor sa...

Såå fina Påskbilder du tagit. Såg den Gamla sängen var Underbart fin den är.
Glad Påsk / Ellinors Hus

Madelief sa...

I love your easter decorations and the beautiful slippers! Those slippers make me longer for warmer weather and different clothes ;-)!

Lieve groet, Madelief

(eddas) sa...

En riktig flott påske til deg og Maia:)
eddaKlemmer

Solveig sa...

Tusen takk for hyggelig hilsen - alltid kjekt å høre fra deg.
Så flott påskepynt du har! Skikkelig vårlig og sjarmerende:o)
Skal sjekke ut denne bloggen - er sikker på den er fin:o)
Ønsker deg en nydelig påske min venn - kose deg masse:o)))
Klem fra Solveig

ღ OTHILIES GÅRDSHANDEL sa...

Så herlige bilder du har tatt. Visst er Maileg flott. Noen søte små skapninger...Ønsker deg noen fine påskedager:))

Ancas sa...

Kjempe fine bilder:)
Alltid like moro å besøke bloggen din :)
Øsnker deg en strålende påske

Hilsen Camilla

Marie sa...

Så fina saker ifrån Maileg du har, underbara bilder!

Önskar dig en Glad Påsk!
Kram Marie

h.espe sa...

Hei vennen!
Så herlig påskestemning hos dere på Norefjell, med nydelig pynt fra Maileg! Håper virkelig at solen stråler og at dere får en flott påskeferie :o) Jeg koser meg her hjemme i Nordfjord. Påskeværet er slik vestlandsværet bruker å være - en herlig blanding av sol, sludd, snø og regn - en hel dag med sol hadde vært en skikkelig "bonus" ;o)

Kjempefin blogg du har laget for venninnen din, og butikken hennes - sukk - dit bare måååå jeg;o)

Ja, vi må helt klart få til en lunsj/kaffe over påske - hadde vært kjempekos!!!!

Da må dere kose dere masse på Norefjell - nyt deilige fridager!

Mange klemmer fra Hildegunn

Hos Jorunn sa...

Hei Maia! Så utrolige lekre bilder du har lagt ut, det er en fryd å se sånn billedkvalitet og vakre motiver!! Tusen takk for de hyggelige ordene på bloggen min..du er sent opp du også..hihi..Ønsker deg en flott påske. Klemmer fra Jorunn

Ragnhild / Wallas Verden sa...

Javisst er påskepyntet fra Maileg helt herlig. At jeg kunne glemme min igjenn hjemme. irriterende.

Nå skal jeg titte inn til veninnen din.

Må du ha en herlig påske med eller uten sol. Her er det hvertfall ikke noen sol.
Klem:)

Pysselpalatset sa...

hej Maila, vilka ljuva bilder älskar skona och armbandet... ha en riktigt god påske. klem fra Jeanette

moa sa...

hei maia

..her var det påskestemninger ja,
nydelige stemninger...
maileg er bare så herlig!
flotte bilder - as always ♥
og hjertelig takk for dine søte ord hos meg, blir så glad vet du ♥
..og ha en fortsatt fin påskefeiring!
♥ moaklem

Fågel Blå sa...

Åh så underbara bilder du visar!
Blir så glader av att se alla fina färger!
Önskar dej en glad Påsk!
Kram Kathrine

Guttemamma sa...

Innom i natten for å ønske deg en fortsatt god påske!! Så herlige bilder i innlegget under ,ja i dette også da:-), en liten fin frøken klar for fest. jeg bestemmer stort sett antrekkene til guttene her,men det er kanskje ikke så lett med jenter???
Vi har kjøpt hytte tomt på Norefjell og var innom på vei ned fra beitostølen i dag for å bli litt kjnet. Spiste på Bøsetra ,er det hotellet"ditt"?? Tenkte på deg nemlig, og for et flott sted!! Gjett om vi gleder oss,tomta er rett ved.
Fortsatt god påske og klem fra meg