onsdag 12. november 2008

Veggpynt






Noe av det vanskeligste når det gjelder interiør er hvordan man skal dekorere veggene synes jeg. Først skal man ta hensyn til andre møbler, som man gjerne flytter rundt på. Samtidig skal det være en harmoni mellom de ulike elementene og det må henge i rett høyde osv. Ikke lett det der... Nå er den ene veggen i stuen ferdig. Med gamle familiebilder, speil og en fin hylle med knagger ble jeg endelig fornøyd. -Og best av alt, jeg fikk plass til enda flere stearinlys!

6 kommentarer:

Mitt hvite hus sa...

God morgen=) Syns du har klart å pynte på veggene bra jeg. En slik hylle har jeg osgå, De er så fine.O=) Ønsker deg en fin torsdag=) Klem Kerstin

Aud Jorunn sa...

Kan være at det er vanskelig, men jeg synes du klarer det bra jeg. Nydelige bilder

moa sa...

så nydelig - herlige stemningsbilder.Flink du!
klem moa

A Seaside House sa...

Synes du hadde fått det veldig fint her, synes også veggene er den vanskeligste delen å få i orden. Ha en finfin kveld:)

Anonym sa...

Hei sann....
Du har jammen en fin blogg, har tittet innom mange ganger:):)Siden vi møttes i sommer..
Veldig mange fine bilder både av hus og den søte lille prinsessen.
Ha en super fin dag..

Camilla sa...

Knaggen var kjempesøt, jeg leter etter lignende. Det er så fint når man ser at den er blitt brukt og har historie. Nydelig blogg du har! Masse flotte bilder. :D