mandag 17. november 2008

Bloomingville

Bloomingville by Trendkompagniet har veldig mye fint. Her er noen bilder jeg fant på nettsiden deres. Tror jeg må sette juletreet i en slik kurv eller zinkbøtte i år.

Jeg har skrevet det tidligere, lilla er min favorittfarge. Fargen er så elegant. Spesielt fint i kombinasjon med koksgrått. Synes også slike fat med blomster gjør seg godt.
Fint med noe mørkt blandt alt det hvite.
Kunne gjerne tatt en tekoppp ved dette kjøkkenbordet!
Lykter blir vi vel aldri lei...Gjør seg godt å kombinere mange sammen slik som her. Her i huset blir det mye kongler og granbar som julepynt i år kombinert med hvitt. Det fine med lykter er at flammen er beskyttet. Hadde levende lys på juletreet for et par år siden men familien bare ventet på at det skulle ta fyr. Så det ble med den ene gangen, selv om det er utrolig fint.
Lykke til med alle juleforbredelsene der ute!

8 kommentarer:

moa sa...

hei igjen-
koselig innlegg..
å,ja det hadde vært koselig om du tok en tur opp til linneas hage..Velkommen er du, gi lyd fra deg, så setter jeg på kaffen jeg, vet du:0)
klem fra moa

Bo med Lena sa...

Så koselig at du har tenkt deg på tur til Strandlykke. Skulle gjerne satt på kaffen som Moa har tenkt med det blir kanskje litt vanskelig:) Du er ihvertfall varmt velkommen.

Ikveld har jeg lagt ut nye herlig varer. Men hvis du skal sikre deg noen av disse bør du være rask for noen av tingene har jeg hatt masse henvendelser på. Bare et lite tips:)

Fortsatt god kveld...eller natt er det vel nesten nå.

Lena :)

Anonym sa...

Hei igjen:)
Kjempe koslig innlegg.
Høres ut som det blir en koselig
jul hos deg, ingen ting er så fint som kongler og grønt sammen med hvit til jul..
Klem fra Anita

Mitt hvite hus sa...

Heisan O=)
Så koselige bilder , mye inspirasjon å finne rundt om kring nå om dagene.O=)

Bordet med lyktene var veldig koselig:O=) Det kommer til å bli så fint hos deg til julO=)

Klem Kerstin

by Siv sa...

Så masse flotte bilder :)
Fint innlegg!
Ha en finfin kveld
*Siv*

Anonym sa...

Hei på deg:)
Så koselig at du tittet innom hos meg:) Ja det er meg....
Endelig har jeg fått laget meg en bogg og fått "dilla" etter at jeg snakket med deg i sommer:):)
Titter nok innom igjen snart, du har en fin blogg:):)
Vi sees..
Klem fra Anita

Vibeke sa...

Koselig innlegg!
Jeg synes sjalet som henger på stolen på bildet på headeren din er så LEKKERT.....Er det kjøpt eller "hjemmelagd"?

Ønsker deg en flott helg!
Klem Vibeke

Magdalena sa...

nydelige bilder,- lykke til du også~~~