søndag 23. november 2008

Lyskrans

Jeg gleder meg alltid til Vakre Hjem & Interiør kommer ut. Men jeg må bare innrømme en ting. Jeg ble litt skuffet over forsiden på julenummeret. Er jo så mye vakkert å pynte med og så valgte de dette bildet... Ble på en måte litt for enkelt. Hva mener dere?

Ikke etter inspirasjon fra dette bildet, men fra mange andre bilder der ute i bloggland, har jeg kjøpt en lyskrans hos en av mine favoritt butikker i Oslo, Country Chic. Hadde tenkt å pynte den med olivengrener, men det var ikke inne. Da ble det disse fine her istedet. Er jo litt koselig med nøtter i juletiden da.
I tillegg har jeg pyntet med fine hjerter og kuler i fattigmanns sølv.
Her er resultatet. Den henger over kjøkkenbordet å gir en god stemning rundt middagsbordet.
Ønsker dere alle sammen en kjempe fin uke!

16 kommentarer:

Hulda sa...

Ja, jeg er enig med deg angående bladet. Faktisk var jeg ørlite grann skuffet over julenummeret i år. Var endel der som ikke var min smak. Syns det i fjor og året før var bedre. Likte faktisk Lantlivs julnummer bedre i år.

Veldig søt den lyskransen din. Veldig dekorativ. :) Kulene er kjempesøte.

Blå-hvit samlemani sa...

Enig med deg at bladets julenummer ikke var det helt store i år. Ser ut som om de fokuserer mer og mer på reklamen og er grodd litt fast. Det er da lov å forandre litt selv om det er landstil vel? Jeg har kjøpt mange juleblader, og i morgen skal jeg kjøpe Interiørmagasinet...så får vi ser hvordan de løser julen der...


Kjempefin lyskrans! Utrolig dekorativ.

Ha en fin uke

CHÂTEAU DE KONSTANSE sa...

Reagerte på det samme selv...fint, men veldig kjedelig...i alle fall som forside på et julenummer. Ofte er less is more, men dette funket ikke helt:-/

Kransen din ble i alle fall veldig flott!
Koselig at det går mot jul:-)

Ha en fin uke!

Bestefars Verksted. sa...

Som jeg skulle sagt det selv !!! Ble veldig skuffet,jeg også....kansje jeg hadde litt vel store forhåpninger,jeg syns jo dette bladet er supert ! Det siste av Boligpluss,derimot.....der var det mye fint,der !!! Og det siste av Interiørmagasinet,også......mye bra ! Kransen din var nydelig,den likte jeg veldig godt,skulle hatt en slik,når jeg tenker meg om....hihiiiii :) Ha en ny,flotters uke.......klem fra kalde nord :)

Anne sa...

Kjempelekker den lyskransen!!

Mitt hvite hus sa...

God morgen O=) Gratulerer , du var den heldige vinner hos meg!
Denne kransen har jeg kjøpt også, har ikke rukket å få pynte den enda jeg da.

enig med deg ang forsiden, men så tenker jeg at det finnes noen der ute som helt sikkert dette bildet falt i smak hos. Jeg nyter de vakre bildene inni bladet jeg0)

Klem Kerstin

Magdalena sa...

hei på deg,- nydelige bilder av kransen...
og blanke kuler er så heeerlig...
har kjøpt flere nye i år,- nøtter skal eg kjøpe masse av, ¨mest til dekor...
klemmer og fiiin uke~~~~

H elle K sa...

Lekker lys krans... Kan tenke meg det er koselig stemning ja. Er enig at forsiden kunne vært lekrere på jule utgaven... Ha en fin kveld.

Vibeke sa...

Stusselig forside, enig med deg!

For en vakker krans, nydelig....Har hatt lyst til å male spisestuen min egghvit leeeeenge nå og etter å ha sett på din hver gang jeg kommer inn her så har jeg bestemt meg.!Etter jul er det frem med pussemaskin og maling....Den er er etter mine besteforeldre og jeg er kjempeglad i den men er så lei den beisede brunfargen den har nå....

Ønsker deg en flott uke!
Klem Vibeke

Mi :) sa...

Hei :) Så koselig blogg du har - så glad for at jeg fant den! Jeg er SÅ enig i det med Vakre Hjem - jeg tenkte akkurat det samme. Ble først så usikker på om det var en ny forside i det hele tatt - den liknet veldig på den forrige. Merkelig at de har valgt det?! Og jeg jobber med magasiner selv, så jeg synes det var en litt snål avgjørelse. Det kan da ikke være at de mangler fine julebilder akkurat :)

Så utrolig fin julekrans du har laget - likte den kjempegodt! Min adventskrans står også klar - jeg trodde det var i går, så jeg stresset med å få den ferdig i går formiddag :D Nå står den der i all sin prakt og klar til søndag :)

Håper du har en koselig mandagskveld!

Mi:)

Vibeke sa...

Hei igjen :o)

Skal jammen meg "sjekke ut" vanilje fargen, tusen takk!Valgte du silkematt eller halvblank?

Klem

moa sa...

hei
og 1000 takk for hyggelig hilsen fra deg i butikken!
..tenk at du kom, og så hadde jeg gått for dagen, det var jo max uflax..Men håper vi kan ta det igjen en annen dag!
- enig ang forsiden på bladet,ja..
svensk lantliv er det med mest inspirasjon for meg,har jeg funnet ut..
ha en flott uke,så snakkes vi!
STOR klem fra Moa

Heidi-anitha sa...

Så koselig du har gjort det med den fine kransen! Nå ble jeg inspirert..:)

Vakrehjem skuffet meg også denne gangen..Jeg kjøper alltid endel blader np i njuletiden, så mye lekkert det er å velge i. Så denne forsiden ble vel litt dyster og kjedelig syns jeg også..Vi må jo tross alt markere at det er Jul- ikke sant?

så koselig du kommer innom meg! Håper det eok at jeg jeg legger deg til på listen min. Du har en vakker blogg!

Stor klem Heidi-anitha. White vintage

Alven sa...

Hei :-)

Enig med deg ang bladet og synes det var altfor mye reklame... Utrolig fin den kransen din :-)

Ha en fin kveld :-)

Made by KKann sa...

Hei - dumpet innom bloggen din via MiannMi - koselig hos deg! Smil!

Jepp - helt enig med deg - jeg liker også det magasinet - men falt ikke for forsiden - tam liksom.. Må innrømme at jeg ikke var helt sikker på om det var julemagasinet..men det var det jo! Smil!

Ha en knall fredagskveld - det lille som er igjen av den!

God natt - smil fra KKann

Siren sa...

Er helt enig med deg angående forsiden på Vakre hjem & interiør! De kunne absolutt ha valgt et penere bilde med skikkelig julestemning! Synest også det var kommet til irriterende reklame, ta for eksempel reklamen om julekjoler!! Er ikke noe som jeg er interessert i å titte på i et interiørblad!

Flott adventskrans forresten, jeg har noe lignende...også etter inspirasjon i fra andre bloggere!
Ha en fin dag!
:)