onsdag 20. juni 2012

Boligreportasje på Nesodden

I går lagde vi en boligreportasje sammen med Franciska Munck-Johansen. Vi tok bilder hjemme hos Sølvi som jeg lager Inspirasjonsguiden sammen med. 


Vi ladge til denne vakre "loungen" i hagen til Sølvi. Legg merke til gjerdet i bakgrunnen. Sølvi har flettet det av piltrær. Er det ikke fint?


Franciska i "æksjen" 


Mitt favoritt syltetøy fra House Doctor. Det kan kjøpes på Kolsås Hagesenter.  


Nydelig lemonade. (Kan også kjøpes på Kolsås Hagesenter.) 


Et fotoopptak som skal i et magasin krever at man tar bilder fra alle rom i huset. Det tar fort rundt 8 timer før man er ferdig. Da var det fint at vi kunne kose oss litt med all den deilige maten som ble brukt til foto. :)

Franciska jobber for House of Pictures og vi vet derfor ikke enda hvilket interiørmagasin reportasjen kommer i. 

MaiaKLEMMER

4 kommentarer:

Maliva`s verden sa...

Her fikk dere virkelig frem den perfekte sommerstemning. Flinke dere! Ønsker deg en fin midtsommerhelg. Varm klem fra meg

(eddas) sa...

Å så gøy:)Drømmejobben det der Maia...men hvordan komme seg dit:)
Ser ut som dere koste dere glugg..
klemklem.

h.espe sa...

Hei på deg Maia!
Åhhhh, så utrolig flott hos Sølvi - tenk å ha et slikt uterom da!! Blir spennende å se reportasjen etterhvert!

Nå er jeg snart klar for å dra hjem til Nordfjord - kofferten er pakket og bussen går rundt kl 22 - gleder meg sååååå!

Ha en superduper sommer vennen - koose deg masse!

Stor klem fra Hildegunn

Monica sa...

Wow! Il tuo blog è bellissimo e io l'ho scoperto per puro caso... ,ma ora ti seguo!