torsdag 5. april 2012

Påske på Hagesenteret


                                                                                                           
I løpet av det siste året har jeg jobbet med å bygge opp en spennende Interiøravdeling på Kolsås Hagesenter på 200kvadrat. Kolsås Hagesenter ligger på Levre gård som er en av de eldste gårdene i Bærum.  

                                           
Vi har valgt ut leverandører som passer inn i det rustikke miljøet. Her kan du blandt annet finne Mille Moi, House Doctor, Green Gate, Rice, Bloomingville, Affari, 
Oi Soi Oi, Optimist of Norway, Chic Antique, Senze of Joy, Garden Girl og Lama. 


I tillegg til Interiøravdelingen har hagesenteret et stort utendørsområde med alt man kan tenke seg av uteplanter, busker, trær og stauder. Innendørs er det inneplanter og nytt av året; En avdeling med et bredt utvalg av hagemøbler!

Se flere hagemøbler her. 

                                                                                                                  


En ny leverandør hos oss er Madam Stoltz. Liker så godt disse flotte bildene.


Dette nydelige skjerfet med stjerner er fra Mille Moi. Det er en gave fra Kolsås Hagesenter til en heldig vinner! Da må du gå inn på Inspirasjonsguiden.

Ønsker alle mine kjære lesere en riktig 
GOD PÅSKE! 

m a i a  k l e m m e r

Foto: Maia, Affari og Madam Stoltz

9 kommentarer:

(eddas) sa...

Ha en riktig fin påske ,dere er vel på fjellet:)
klemklem

ANETTESHUS.COM sa...

Så mange herlige og inspirerende bilder! Fortsatt fin påske, Marianne!!

STOR KLEM
ANETTE

Hulda sa...

Så lekre bilder fra hagesenteret! likte veldig godt de krukkene med "blondekant" rundt. :) Så lekre de er. Tusen takk for det fine egget med innhold som jeg fikk fra deg. :)

Unknown sa...

Flotte bilder!!
Ser ut som en perfekt butikk dette altså ♥ Flink du er:)

Ha en fortsatt fin påske:)

Anonym sa...

Hei!

Så utrolig flotte og inspirerende bilder:) så gøy at du har fått til et så stor butikk full av interiør!
Må få kommet dit en gang!
Fortsatt god påske!

Klem Merete

Jill sa...

Hi
What a lovely place to have a shop, good luck with that. I have read one of your old posts about Endsleigh House in Devon, it is one of our favourite places lovely for lunch, you will adore it!
Happy Easter
Jillx

Anita Stensvold sa...

Madam Stoltz har masse lekkert :) Så flink du er :) Alltid en glede å se nye blogginnlegg fra deg :)

Jeg har forresten en giveaway på bloggen min nå, hadde vært hyggelig om du ville delta, og kanskje du vil linke til giveaway'n min? :)

Ha en fortsatt fin påske :)

Klem Anita :)

Mor Inger`s hus sa...

Jett hvilket hagesenter jeg skal besøke neste gang jeg skal innover til Oslo :)

Fortsatt god påske.

Lenes blogg sa...

Masse flotte ting. Jeg jobber i Bærum, så jeg får ta meg en tur dit :)