søndag 17. juli 2011

Sommer på Norefjell Spa & Resort



Spa menyen studeres og jeg gjør meg klar til en
HERLIG Spa opplevelse.


Spa avdelingen ligger i 6.etg. Når man kommer inn får man følelsen av å befinne seg laaaangt inne i skogen i en deilig hule med nydelige dufter, levende lys og behagelig musikk.

Jeg valgte en ansiksbehandling med massasje. Malin, til venstre på bildet var kjempe flink. Elena, til høyre på bildet er også en dyktig Spa terapaut og Yoga instruktur.  

Etter behandlingen sto varm te med eplebiter 
å ventet på meg.


I 7. etage ligger ute området med bassenger og boblebad omgitt av fjelltopper og vakker natur.
Her er det bare å nyte…


….en flaske Champagne kanskje?


Ved resepsjonen i 1. etg kan man slappe av i den koselige loungen.


Da var det bare å ta på seg smykkene igjen og nyte den deilige følelsen en slik velvære opplevelse gir! Resortet har veldig gode sommerpriser. Ta en titt her. 

PS. Håper du liker min nye layout?
Fortsatt GOD SOMMER!
MAIAklemmer

9 kommentarer:

Skogland sa...

Herlig!...om ei uke skal jeg tilbake til QSR Norefjell! :) Denne gangen i en av landsbyleilighetene. Gleder meg!

Ha en fortsatt fin søndag!
Klem fra Fru K

Junk De Lux sa...

Det ser ikke mindre enn F A N T A S T I S K ut!!!
Det er så jeg formelig kjenner stemning og duft her jeg sitter!

Stoooor sommerklem til deg Majamor <3

Lin Lundgreen sa...

Herlig blogg Marianne. Håper du nyter Spa, Yoga og hotellet forøvrig:-) Håper vi sees snart.

Sommerklem fra Lin

pensjonat frua sa...

FANTASTISK!!!! Nyt det, så ut som en drømmeplass!

Lulla sa...

Fant din blogg via artikkel i Vakre Hjem♥ Kjempekoselige bilder/blogg så la meg til som følger! Nyt tiden på Norefjell, var der selv tidligere i år, og hotellet er en fryd for et interiør øye. Kos deg videre på spa og med sommeren♥

sjarmerende hverdag sa...

det innlegget passet utrolig godt nå, om ikke lenge skal jeg og min samboer til norefjell....som om jeg ikke gledet meg nok fra før;)

Anonym sa...

Veldig flott reportasje Marianne. Du er flink ;)
Er på Norefjell Spa resort nå med jentene mine og de koser seg ;))

h.espe sa...

Hei kjære Maia!!!
Tusen takk for koselig hilsen ♥

Nå har det blitt lenge siden sist! Siden jeg flyttet inn i Portveien for over to uker siden, har jeg ikke hatt nettilgang etter jobb, og da sier det seg selv at jeg ikke får tittet så mye innom dere som jeg skulle ønske, og heller ikke får publisert så mange innlegg - vel, sånn er det akkurat nå!

Uffja, det er en helt ufattelig tragedie som har rammet oss - har enda problem med å fatte at noe sånt kunne skje her i fredelige, lille Norge. Midt i det hele er det fantastisk å oppleve hjertevarmen blant folk, både fra inn- og utland, ikke minst se hvordan våre kongelige, statsminister og andre stiller opp - utrolig rørende!

Så flott innlegg fra deg her Maia! Fikk virkelig lyst å dra til Norefjell og få en spa-behandling - ser jo bare helt fantastisk ut :)

Så deilig det høres ut med sommer, sol, varme og ferie da - nyt dagene til fulle :) Mener jeg husker at du skrev noe om Frankrike også..?

Koooooooooos deg masse vennen!

Stor klem fra Hildegunn

h.espe sa...

Og duuuuuuuuuuu, glemte helt å kommentere den nye layouten din - likte den kjempegodt, kjempelekker har den blitt!!! Har så lyst å gjøre noe med min egen blogg, men tør ikke helt - er redd jeg klundrer det til, og mister alt - tror jeg må få et kurs av deg ;)

Klem på klem