onsdag 27. oktober 2010

Trekk naturen inn


I sommer var vi i bryllup i Hemsedal.
Der tok jeg bilder av verdens skjønneste brudepiker. To gode venninner på 4 år.   


Brudeparet ble naturligvis hentet med hest og kjerre, til stor glede for brudepikene. 
I disse vakre omgivelsene ble jeg inspirert til å tenke på trenden med å trekke naturen inn i interiøret.


For å få noen idèer tittet jeg på Home & Cottage sine sider og fant disse vakre 
høstbildene. Skal ikke se bort fra at det kommer skinn, stein, kurv og greiner inn i stuen i løpet av vinteren. Det å tenke kontraster og kombinere det sarte med det røffe liker jeg.

Nå er det bare å komme seg ut i skogen!

Avslutningsvis må jeg bare takke SÅ MYE til
Fru Lyng for det utrolig koselige innlegget hun har laget om bloggen min. 
Jeg ble helt rørt og VELDIG GLAD.

17 kommentarer:

(eddas) sa...

Ja..ikke dumt det...og gratis og:)
ha en lun dag..
eddaKlemmer

Mitt hvite hus sa...

ÅÅÅ så vakre bilder... nydelige..

og ta naturen inn er vakkert og gratis..

Klemmer

toves sammensurium sa...

Og vi blir veldig glad av slike fine innlegg med så vakre bilder som du har laget her!!!! :)))))
nydelig,tøft...
toveklem:)

Hulda sa...

Virkelig nydelige bilder du viser! Så søte de små brudepikene var. :) Ser ut som de storkosa seg. :) Flotte bilder til inspirasjon for mange.

Ha en fin dag!

gunila sa...

Hei, jeg skal gifte meg til våren og har antennene ute for bryllupsinspirasjon. Disse bildene var fantastisk flotte!

Marit sa...

Jeg ble helt rørt av brudepikene - tenk å være så vakre og for små til å forstå det...
Nydelige stemningsbilder!
Ønsker deg en god tur til skogs.
Klem

Unknown sa...

Det er kjempeflott med litt natur inn i heimen, helt enig:)
Og for noen nydelige bilder du tok i sommer, kjempesøte ♥

Ha en flott dag!

Klem Line

Anonym sa...

Herlige bilder av 2 nydelige brudepiker
Å ja lekkert og ta litt natur inn i heimen

ღ OTHILIES GÅRDSHANDEL sa...

Dette var virkelig nydelige bilder. Hva er vel koseligere en naturen. Synes også Home and cottage har flotte bilder av varene sine. Dyktige fotografer..
Ha en flott helg:)

Simones Country Home sa...

Så koselige bilder. ;o)

Klem Simone

Maliva`s verden sa...

Helt utrolig vakre og stemningsfulle bilder, og enig med deg....nå er det inn med naturens skatter;o) Ønsker deg en super fin helg Maia...
Klem fra meg

h.espe sa...

Hei vennen!
Så flotte bilder, og de skjønneste brudepikene jeg har sett - må ha vært en stor opplevelse for dem :o)

Utrolig nydelig det forrige innlegget ditt også, og ja, du har helt klart fått frem det riktige lyset i bildene. Sukk, sliter med lyset om dagen! På ettermiddagen når jeg kommer hjem er det så mørkt at jeg må bruke blits, og det bare hater jeg... Litt redigering og bildene kan til nød brukes, men jeg liker det ikke...;o)

Snakket med Kjersti i dag, og jeg støtter forslaget - supert initiativ!! Må bare sjekke kalenderen jeg har på jobb for sikkerhets skyld, men tror det passer fint. Kjempekos!!!!!

Ha en fortsatt fin kveld gode du - fredag i morgen og helg atter igjen - jippiiiii :o)

Stor goklem fra Hildegunn

Brocante sa...

Vakre bilder og nydelige små jenter! Fint med litt natur i interiøret - bare det ikke blir for mye. Dessuten er det jo mye som er gratis der ute:-)

mimmi-leone sa...

Helt nydelige bilder!
Glad for at det er en endring på gang, og naturen inn i form av farger og annet er nydelig.

Hilsen fra mimmi-leone

Guttemamma sa...

Synes den stilen er veldig fin!! KJempefine bilde!!
klem og god helg♥

houseofnicole sa...

Vakre bilder! Elsker høsten:)
nicole

Anonym sa...

fantasiske bilder og kjempesøte små brudepiker...forresten..hvor er de kurvene kjøpt?de er perfekte til mine små brudepiker