torsdag 1. oktober 2009

Høst på fjellet

Vi koser oss på Norefjell. Her går alt i grått og mørke nyanser. Ganske annerledes enn alt det lyse hjemme.
Flasken og brettet kjøpte jeg på Home & Cottage i forrige uke.
Sink, kurver, ullpledd, stearinlys, en god bok, kaffe, fjellturer i vakker natur, varme fra peisen og selvsagt god mat og drikke. Det er høstferie det :)
Kan aldri få nok av kurver! Denne er fra TineK.
Slutter aldri å la meg fasinere av de vakre høstfargene!
Fine kontraster synes jeg. Bildet er fra soverommet.
En stige kan brukes til så mangt. Her henger morgenkåpen klar.
Nå lurer vinteren rett rundt hjørnet... Vi får nyte de siste høstdagene.
HØSTKLEMMER FRA

13 kommentarer:

moa sa...

halloen maia -
...for et herlig-herlig høstinnlegg!!! nydelige bilder av et vakkert og delikat interiør, og skjønne naturbilder mmmm..
skjønner dere nyter det gode liv på norefjell!
nei, jeg skal ikke til lillestrøm neste helg.
ønsker deg fortsatt finfin helg -
moaklem

små og store drømmer sa...

Å utrolig flotte bilder du viser. Sr virkelig ut som en lekker hytte dere har.
Håper det kommer mange bilder fra hytten deres fremover.
Fortsatt god helg.
Klem

Anne sa...

Så fint de har det på hytta! Syns verkeleg det såg koseleg ut:)
Ha ei flott helg!
Klem Anne:)

Liza sa...

Oi så koselig dere har det på hytta da! Fine farger, og godt at det ikke var hvitt!
Vil gjerne se flere bilder ja:)
Ha en fin dag!

h.espe sa...

Hei på deg!
For et skjønt sted dere har. Så utrolig deilig det må være å kunne reise til et slikt sted - med fjellene og naturen rett utenfor stuedøren... Dette er noe av det jeg savner ved å bo i byen, og spesielt på høsten, får jeg litt hjemlengsel....

Ha en flott søndag videre, og om få dager møtes vi - gleder meg!

Klem fra Hildegunn

Maliva`s verden sa...

Hei...så hyggelig at du ble fornøyd med mosehjertet.For noen hæærlige stemningsbilder du viser oss fra Norefjell.Kjenner jo igjen en del detaljer fra H&C da:o)Kanskje du handlet de av meg?Kos deg masse,så sees vi om 5 dager..Klem

Landcharm sa...

Flott interiør på hytta, og ingenting er vel som høst på et slikt sted.

Solveig sa...

For noen fine bilder du viser! Liker veldig godt de mørke fargene også, jeg:o) Veldig fint slik du har satt dem sammen her.
Jeg blir også veldig fasinert av naturen og de flott fargene som er rundt oss nå. Masse inspirasjon til både interiør og hobbyvirksomhet.
Nyt høstdagene.
Klem fra Solveig

Charlotte sa...

Så fine bilder du viser! Gleder meg til en helg på fjellet snart:)

Når et gjelder muffinsboken min er den nok ikke ute for salg. Det var egentlig laget som en eksamensoppgave og jeg har ikke helt funnet ut hva jeg skal gjøre med den enda. Men jeg synes det er veldig gøy når noen viser interesse for den!!!

Kanskje den kommer for salg en vakker dag!

Ha en fin dag:)

Anonym sa...

Inspirerende bilder! Fin hytte, skulle ønske vi hadde vår egen... jeg liker også kurver, det er fint!

Klem Kristine

Hulda sa...

Så flott innlegg! Likte så godt interiøret du viser her, det passer virkelig til høsten. Stilig stige også! - OG FLOTTE BILDER!

MiaNostalgia sa...

Deilige stemningsfulle høstbilder som du deler med oss. Fikk lyst til å krype opp i godstolen med kakao og interiørmagasin :- Tusen takk også for hyggelig kommentar på bloggen min.

Ha en fin høstdag!

Maliva`s verden sa...

Hei Maia..Har lagt ut siste info.ang.bloggtreffet. Håper du blir noen timer,eller husker jeg riktig at du skal videre i bursdag?Det skal i hvertfall bli hyggelig å hilse på deg...Da sees vi om noen timer..Klem fra Maliva