lørdag 1. august 2009

Ferietid

Bilde: Jeanne D`Arc Living

Nå reiser vi til varmere strøk! Spania here we come :)
Tusen takk til alle dere som titter innom meg! Jeg setter så stor pris på alle de koselige kommentarene og den inspirasjonen jeg finner inne hos dere. Gleder meg til bloggingen igjen etter ferien. Nå nærmer det seg Interiørmesse (som jeg gleder meg til å besøke selv om jeg ikke har noen butikk.) Kan tenke meg det er mange av dere som skal dit?
Fortsatt GOD SOMMER! (Til tross for regn og regn..)
Go`e klemmer fra

13 kommentarer:

anette sa...

God Spaniatur!!!! vekk fra regnet...lurt,for nytt lavtrykk ventes over Norge....
kos dere masse!!
klem

Maliva`s verden sa...

Hei Maia....Spania,så deilig...kos deg masse.Så kanskje vi sees enten på messa eller bloggtreffet i løpet av høsten.Go`tur:O)Klem fra Maliva

Hulda sa...

God ferie! Jeg begynner på jobb igjen mandag. Her nord som jeg bor har vi en knallsommer. Så fint vær.

moa sa...

god ferietur til deg og dine, maia!
vi snakkes!


moaklem

små og store drømmer sa...

God tur til Spania. Må være deilig å komme seg vekk fra dette regnet nå.
I dag har vi faktisk skyfri himmel her i Oslo, så får se hvor varmt det blir.
Har det kommet en fakke forresten?
Klem klem

små og store drømmer sa...

En pakke skulle det stå. Hehe

tinemor sa...

God tur!
Og kos dere masse!

Jannicke sa...

God ferie!!

Klem J.

Margrethes hus og hage sa...

Så deilig med ferie i Spania :) God tur!

Hilsen Margrethe

Ragnhild / Wallas Verden sa...

Jepp! interiørmessa er en selvfølge. Litt stress, så det er med litt sånn både og, glede meg, om du skjønner. En må være så veldig konsa for å gjøre de riktige valgene at jeg får hodeverk etter bare et par timer der inne jeg:)) Håper det er noen gode foredrag. Det er altid gøy og lærrerikt.

Superduper helt til deg. Og en virketlig god ferie.
Klem:)

Mitt hvite hus sa...

Høres deilig ut...kos deg masse i varmerer strøk...
Klem O=)

Kathy @ Sweet Up-North Mornings... sa...

I love your sweet blog , your photos are wonderful... xoxo~Kathy~ @ Sweet Up-North Mornings..

Isn't she lovely sa...

Åh vilken härlig blogg du har!! Kikar snart in igen =)
Hoppas du får en härlig semester i Spanien!
Kram!