torsdag 16. oktober 2008

Baderom

Foto: Durance
Elsker å fylle badet med deilige såper, stearinlys, gode kremer og blomster. Har også kjøpt Home Perfume fra Durance med lukt,Tea Leaf. Den dufter utrolig godt! Dette brettet fant jeg på et bruktmarked i sommer, synes det er utrolig vakkert. Dufter kjempe godt av disse vaskemidlene. De er litt dyre så jeg bruker de kun innimellom. Har vist disse blomstene før. Har de over hele huset. De er virkelig lette å få til. For hvert blad man kniper av vokser det mange nye blader ut. Selv på badet vårt trives de!
Dette bildet fant jeg på House Doctor. Kunne godt tenkt meg slike kurver på badet.
Dette er også fra House Doctor. Et vakkert tannglass. Vil ha!

7 kommentarer:

Josefine sa...

Her var masse søte ting og gode dufter ja:))Flotte bruksting som pynter opp! Klem Josefine

Hulda sa...

Så mye flott du viser fra badet. Har også slike sinkhjerter, de er kjempesøte! :) Flott de kurvene fra House Doctor, skulle ikke sagt nei, takk til de jeg heller. :)

Heidi-anitha sa...

Koselig inspirasjon fra badrommet! Durance har utrolig mange deilige dufter.
Jeg er en lavendel elsker, så jeg har det både i strykevannet mitt, og i badeskum og boddylotion. Jeg har rom-sprayen også, men den får være til pynt, he he he... Etter jeg ver gravid siste gang, fikk jeg nok av denne.. merkelig, vi kan få for oss mye rart, men har ikke klart lukten av den siden...

Tea-leafes? Sikkert nydelig!

Ønsker deg en deilig helg.. og kos deg med de deilige produktene!

Klemmer Heidi-anitha

Mitt hvite hus sa...

Her var det mye herlige dufter til alle bruksområder. Det fatet ditt var skikkelig flott.
DEn blomsten har jeg også prøver å ta en avlegger av den . Venter i spenning om det kommer røtter på den .
Masse fin inspirasjon til badet=)
NYt fredagen Klem =)

Guttemamma sa...

Jeg sikler på disse Durance tingene "alle" her inne har!! Så fine bilder du viser, likte kurvene kjempegodt!

by Siv sa...

Så mange flotte detaljer :)
Skulle gjerne hatt slikt vaskemiddel selv, men tar meg ikke råd til dette nå når jeg har 2 stk under 2 år. DA blir det mye vask da hehe
Ha en strålende fin fredagskveld
*Siv*

Ingrid sa...

Så herlig med slike fine produkter.. de er jo fine å se på også, samtidig som de dufter herlig. Ha ei fin helg!