lørdag 1. juni 2013

Ny interiørbok fra Franciska!

I september kommer Franciskas nye Interiørbok ut. Franciska forteller at Sanselige Rom er et utrolig spennende bokprosjekt. "Det er ofte ett eller to rom som skiller seg ekstra ut i et hjem, og denne gang har jeg fått mulighet for å velge ut det beste av det beste."

Boken er på 200 sider med mer enn 450 fargebilder. Jeg er superstolt over at Franciska valgte ut vår stue til forsiden av boken! 


Flere bilder fra vårt hjem kommer snart!  


Klem fra Marianne



9 kommentarer:

h.espe sa...

Kunne IKKE fått en bedre forside enn et bilde fra stuen din Maia - såååå flott! Gleder meg til boken kommer i handelen, for denne bare må jeg ha!!!

Ønsker deg en super sommerhelg - måtte den blå himmelen ta overhånd og solen skinne helgen til ende!!!

Stor klem fra Hildegunn

Mitt og vårt hjem sa...

All grunn til å være stolt, bilde var berre super digg:)
Den boka skal i alle fall eg kjøpe:)
Fin helg til deg!
Klem Siv Mette

Hilde Pilde sa...

Oi, så morsomt!
Skjønner godt at du er stolt - var et veldig flott bilde av stua di da ;)

Fin søndag!

Klem, Hilde.

Anonym sa...

" cable " For Noise: Home Theatre Wiring Application

Look at my site ... Epson Powerlite Home Cinema 5020UBe review

ANETTESHUS.COM sa...

Denne boken ser superflott ut! Gleder meg til å ta en titt!!

Ha en fortsatt fin uke, søte! Og en strålende sommer:)
STOR KLEM
anette

Maskinistfrua sa...

Bilde av stuen din er "bærre så lekkert"! ;) digger fargemiksen!

obaid301 sa...

Just want to say your article is as astonishing.
The clarity in your post is just great and i can assume you're an expert on this subject.
Well with your permission let me to grab your RSS feed to keep updated with forthcoming post.
Thanks a million and please continue the gratifying work.
Also visit my web Blog;
http://www.in2tainment.com/
http://moviemaza.info/
http://myonlinefilez.blogspot.com/

HD Wallpapers sa...

Fantastic article goods from you.

kristen stewart hot sa...

This was a really great read, appreciation for taking the time to put it together! Touched on some very good...