torsdag 3. januar 2013

Nytt år og nytt interiør

Da var julen over for denne gang og det er tilbake til hverdagen. Jeg synes det var deilig å pakke ned julepynten og ta frem noen nye "kupp" fra nyttårssalget. Med disse bildene blir jeg med i årets første NIB-utfordring "From Within":


✼ STUE ✼













✼ KJØKKEN ✼











✼ SOVEROM ✼






✼ SPISESTUE ✼




Du kan se alle bidragene i konkurransen på NIB sine sider.


Ønsker alle mine lesere et riktig godt nytt år! Håper du også følger meg på Inspirasjonsguiden.no

15 kommentarer:

ceciliegrut sa...

NYDELIG :)

Unknown sa...

Så fint du har det! :)
Legg meg til som følger
Ha ein fin dag! :)

h.espe sa...

Hei, og godt nyttår til deg Maia!!! Håper du har hatt en strålende flott jul. Selv har jeg vært litt småsyk, men har kosa meg masse likevel :)

Sååå masse lekkert hos deg - likte så godt det lille glasskapet, sinkbenken og det lille teppet på sengen. Kjenner jeg gleder meg til litt fornying hos meg, og da blir gavekortet hos H&C kjekt å bruke!!!

Ha det så fint!

Goklem fra Hildegunn

Unknown sa...

Fantastisk!!
Cozy, cozy:))

MissMette sa...

Nydelig, Maia :)
Så lekkert hos deg... Stilfullt,
koselig og unikt :)
- herlig... og masse inspirasjon
her hos deg :) Ønsker deg masse
lykket til i konkurransen og et
riktig godt nytt år ღ Stor klem
fra Mette

Anonym sa...

Bare helt NYDELIG:)
For et herlig hjem du har:)
Ble helt satt ut:) så koselig:)
Lykke til:)
Fortsatt herlig kveld
Klem Merete

farmor sa...

Hei, hei. Her var det mye fint. Jeg likte spesielt den flotte teglstensveggen mot den grå innredningen og eikeplaten på kjøkkenet ditt. Sikkert koselig å ta seg en tropp ved bordet der. Takk for at du deler flotte bilder med oss. Farmor

AvMeg sa...

Fint og gjennomført. Elsker det solide stuebordet ditt :)

Roberta sa...

Happy 2013! Such pretty details in your home....love all the different textiles you display! So cozy!!
Roberta

Tove `blogg verden sa...

Godt nyttår!!!
Nydelig hjem du har! Elsker det!!!
Klem Tove

Anonym sa...

For et fantastisk hjem du har ! Utrolig lekre fargesammen setninger ! Liker selv også godt kontraster i heimen :) Har mye i sort og gull,hvite sofaer. Fint å blande gamle møbler med nymotens stæsj :) Interiør er en livsstil,en god sådan:) Ha det fint ! Med hilsen Liv

Duse Pasteller sa...

For et fint hjem! Mange vakre detaljer:)
Likte spesielt godt de gamle koffertene på skapet!
lykke til:)

NydeligFlott - Julie sa...

Ja, her var det veldig mange vakre bilder!
Så fint du har det!!
NydeligFlott bidrag!
Lykke til i utfordringen!
Jeg ønsker deg en strålende og fin uke!
Julie :-)

Anonym sa...

Thung lũng Zion, hẻm núi ma mị ở Mỹ
Top những kỳ quan đi trăng mật ở Hawaii USA
Du lịch Pacific Coast Mỹ
3 thị trấn ma nổi tiếng Alaska Mỹ
Du lịch khám phá quận Cam California
Top những bãi biển thân thiện California Mỹ
Công viên và Vườn thú Happy Hollow USA
Góc nhìn tuyệt vời tại các công viên quốc gia ở Mỹ
Vé máy bay đi San Francisco giá rẻ
Khám phá nhà tù Đảo Alcatraz Mỹ

Zonahobisaya sa...

Bra nettside : Zonahobisaya
Bra nettside : Terbesar
Bra nettside : Zonahobisaya
Bra nettside : Biodata
Bra nettside : Zonahobisaya
Bra nettside : Zonahobisaya
Bra nettside : Zonahobisaya
Bra nettside : lambang