søndag 18. november 2012

Grått Lidingø kjøkken fra IKEA

Hei kjære bloggvenner

En god stund siden jeg har lagt ut noe nytt her på denne siden. 

Mye av mitt bloggfokus går med til Inspirasjonsguiden. Der skjer det noe nytt hele tiden. I tillegg til interiør blogger vi om mote, reise og litt annet vi jenter liker å lese om. Forrige fredag var vi i Drammen og hadde en "bli ny" dag med Drammens jenta Siv. Reportasjen kommer ut en av de første dagene og vi gleder oss til å vise dere det ♥

1.oktober startet jeg opp i jobben som ansvarlig for PR og Sosiale Medier i Home & Cottage. Jeg stortrives på jobb og jeg håper dere følger meg på Home & Cottage bloggen? Jeg jobber sammen med de flinke og kreative sortiments jentene. De er ansvarlige for alt det flotte vareutvalget du finner hos oss. Til mandag skal vi på inspirasjonstur til London.  Gjett om jeg gleder meg! Shoppingguide fra London kommer så klart.

På hjemmebane har det, som jeg har skrevet om tidligere, pågått oppussing siden i sommer.  Her kommer noen flere kjøkkenbilder.  


Vi har fått frem den originale mursteinen fra 1896. -Just love it! 


 Kjøkkeninnredning i grått, Lindingø fra Ikea.  


Dining sofa fra TM Design. Hylle (Bloomingville) fra Home & Cottage.   


 Puter fra Ikea, Senze of Joy og Broste.  


Endelig kom SMEG kjøleskapet på plass!


Industrilamper fra Ikea. Gammelt kjøkkenbord fra mitt barndomshjem og Tolix spisestuestoler.


Kitchen Aid kjøkkenmaskiner ♥ Kjøkkenkran fra Grohe i rustfritt stål. 


Knotter og håndtak "Elegance" fra Sigdal.


Varmluftsovn, "Dåtid" fra Ikea. 


Induksjonstopp,"Smaklig" med brofunksjon fra Ikea. Brofunksjonen gjør det mulig å slå sammen to varmesoner til et større område. 
Fantastisk deilig med Induksjon! Anbefales på det sterkeste. 

Likte du vårt nye kjøkken?

25 kommentarer:

Anonym sa...

Hei, kjøkkenet ditt var lekkert. Likte alt :)

Hilsner fra Trinemor

Anonym sa...

Wow.... så lekkert kjøkken du har fått:)
Her var det utrolig masse flotte detaljer, farger og hygge:)
Bare utrolig flott og nydelige bilder:)
Kos å se deg her igjen for oss som ikke er på Instergram ol:)

Ha en herlig Søndag
Klem Merete

Anonym sa...

Dette var en av de fineste kjøkkenene(dårlig ord...haha) jeg noensinne har sett;)

jeg kan tenke meg det er fantastsik herlig og starte dagen her, kan ikke bli annet enn bra da;)
ønsker deg en nydelig dag!
klem Yvonne!

AvMeg sa...

Herlig kjøkken - likte godt mursteinene sammen med den grå kjøkkeninredningen :)

sylvia sa...

Hei deg.
Så vakkert dette er, nydelig kjøkken, å så fin en mur.
Masse lekre detaljer. Å grå var flott,
Ha en fin dag vidre,
Klem fra meg til deg

Guttemamma sa...

Marianne!!
Har sniktittet på kjøkkenet på Inspirasjonsguiden, men må jo skrive litt her også. Det er UTROLIG lekkert!!! Liker den røffe stilen, samtidig synes jeg kjøkkeninnredningen er klassisk og "nok" feminim! Dere har vært utrolig flinke!! Grattis med ny jobb, så midt i blinken det høres ut for deg! God tur til London, gleder meg til å lese om turen.
KLem fra Anette♥

Prinsesse Vilikke sa...

Helt fantastisk lekkert! Jeg elsker alt!! Så mye fine detaljer!

Yvonne sa...

Nydelig kjøkken!!

seperti sa...

WOW, sååå fint!!!

KKvinneblogger sa...

Lekkert kjøkken som også ser praktisk ut! :) Kjempeflott!

My Dream sa...

fytti sååå fint!!!! elsker muren... allti ønska meg slik, blir så røft... så i dag jobber jeg med å jukse meg til litt betong aktig vegg... pure&original maling... :) prøver å røffe til mitt søøøte kjøkken... :) myyyye rå inspirason her hos deg!!! takk!!!

klems fra Diana.

Unknown sa...

For et fantastisk lekkert kjøkken!!
Elsker teglsteinene:))

Så artig med Londontur, det ønsker jeg meg og ♥

Villa Fagerbakken sa...

Nydelig vakkert..
Så mange elementer som ser
helt riktig ut sammen...
Veldig flott!!
Ha en fin kveld!
Klem Iris

Chrissy...The Apothecary Shop sa...

I have no words to describe the beauty of this post....just a sigh....ahhhh!!!

h.espe sa...

Jeg virkelig elsker kjøkkenet ditt Maia, og spesielt den rustikke murveggen - FOR en lykke at dere "fant frem til den" da.. :)

Gratulerer med kjempeflott reportasje i BoligPluss - nydelige bilder fra ditt vakre hjem :)

Ønsker deg en super uke!

Goklem fra Hildegunn

Anonym sa...

Hei Marianne !
Så lekkert kjökken dere har fått. Vi har satt inn samme selv i hvitt på Bynsberg Herrgård som vi har pusset opp nå. Skal legge ut bilder på bloggen min derfra snart. Lykke til i ny jobb også. Klem

STYLE FOR LIFE sa...

Hei Marianne !
Lekkert kjökken. God smak du har. Satt inn samme kjökken selv i hvott på Bynsgberg Herrgård. Skal legge ut bilder på bloggend erffra en av de förste dagene. Lykke til i ny jobb. Spennende. Passer deg.

Anonym sa...

Hvor har du kjøpt putene med glitter på du har i sofaen?

Jeanette sa...

Hei hei!

Må bare sende deg en melding, for kjøpte bladet Bolig pluss i dag, og sitter som trollbundet til bildene av leiligheten deres! NYDELIG og suger til meg all inspirasjon og masse tips! Ser vi liker det samme og har holdt på i hele kveld med juleforberedelser! Gleder meg stort til jul nå! Kost det!

FIN FIN helg til deg og dine!

Mvh Jeanette

Jeanette sa...

Likte godt kjøkkenet deres også! SMILER!

Kos jeanette

Lenas hjem sa...

Nydelig ble det:-). Vi er akkurat ferdig med våres kjøkken, også i grått:-))
Ha en fortsatt fin uke.

Lena

In my house sa...

Hoppas du får en fin jul, med massa mys och gottigt
kram josse

Solveig sa...

Om jeg likte kjøkkenet, ja?!! Oj, så vakkert! Og annerledes;o) Her må jeg kikke flere ganger, det er sikkert! Har ikke fått tid til å blogge så mye som helst ville i år, men håper det kommer seg;o)


Ønsker deg og dine en herlig jul og alt godt for 2013! Måtte du få kost deg masse disse juledagene! Juleklem fra Solveig ;o)

Anonym sa...

hei.. har ikke lest igjennom alle kommentarene her, så kanskje det er spurt om det før. Men lurer på hva fargen heter som du har brukt på veggen inntil kjøkkenet. Skal kjøpe likt kjøkken, og synes fargen du har brukt var så fin.
Mvh Lene

Anonym sa...

Kinh nghiệm mua vé máy bay đi Mỹ
Huntington Beach California bãi biển xinh đẹp mộng mơ
5 khu nghỉ dưỡng trẻ hóa ở Mỹ
Địa điểm du lịch công viên Disneyland USA Hoa Kỳ
Hành trình khám phá Los Angeles USA
Khám phá Montana tại công viên quốc gia Glacier
Vé máy bay đi Buffalo giá rẻ
5 hành trình cho một chuyến đi xa xỉ ở California
Vé máy bay đi Mỹ 1 chiều
Palm Springs Mỹ thư giãn, trẻ hóa và thưởng thức