lørdag 29. september 2012

Hems på barnerommet


Jenta vår har begynt på skolen og rommet trengte derfor en oppussing. Rommet er lite og med 2 dører og et stort vindu var den beste løsningen å lage en hems. 




Taket er 3,10 derfor fikk vi god plass under hemsen til en bokhylle og en pult. Det blir fort varmt oppunder taket og skal man lage hems bør den være i nærheten av et vindu.
Hun stortrives der oppe og sover som en prinsesse! 


Det gamle skapet passer perfekt til leker. 

  
Populære lekemuffins står på en gammel stol. 


Nederst til venstre står min favoritt leke fra jeg var liten. Et Fisher Price sykehus.


En liten kosekrok med mykt skinn og tøffe puter. 


2 Retro ugler passer på fra toppen av hemsen.


"Lotta grisen" koser seg i bokhyllen.


Pappas gamle sko står til pynt i skapet.

Vil du se flere bilder og få malerkoder?  
Ta en titt på Inspirasjonsguiden.no

M a i a  k l e m m e r

18 kommentarer:

Unknown sa...

For et nydelig jenterom!:)

Og både morsomt og praktisk med hems:)

Ha en fortsatt fin helg:)

Klem Linda

Anonym sa...

For et utrolig nydelig jente rom:)
Kan tenke meg det er ei lita skolejenta som er fornøyd:)
Det gamle skap var nydelig:)
Fortsatt herlig dag

Klem Merete

Unknown sa...

Åhh. for et NYDELIG rom! Skulle gjerne vært lita jente og bodd der! :)

God søndag ønskes!

Et hus i en hage sa...

Hallo:) Så søtt og fiiint!!
Tenker prinsessen er fornøyd!!
Ha en fin fin kveld!
*Tone-C

Unknown sa...

Herlig pikerom:)
Koselig med hems ♥
Og så mange fine detaljer på rommet:)

Hos Jorunn sa...

Så nydelig det ble, tenker det er en jente som er veldig glad! Kjempefine farger på veggene, masse herlige detaljer og du har jo fått utnyttet plassen maksimalt...kjempeflink er du!! Ha en flott kommende uke, klem fra Jorunn

My Dream sa...

Knallkoselig rom. Her i huset er d litt tøffere da d enda bare er gutter :) om ca 2 uker kommer jenta. har blogga om gutte villmarks barnerom i dag :) måtte lage meg ny blogg da den gamle ble ødelagt når blogspot ble nye :( koselig å se til deg, flinke du!
Klems Diana. Tidligere my dream.

Solveig sa...

Åååå, for en aldeles nydelig barnerom!! Nå fikk jeg lyst å pusse opp minstemann sitt rom også!! Alltid like masse inspirasjon å spore her hos deg og jeg samler med meg ideer med takk. Må jo bare innom Inspirasjonsguiden!

Ha en flott uke!
Klem fra Solveig

h.espe sa...

Hei Maia vennen!
Såååå flott det har blitt - kan tenke meg at lillesnuppa di sover som en prinsesse der :) Kjempestilig med hemsen, og ikke minst er det praktisk - masse gulvplass blir frigitt :)

Virkelig litt av en jobb dere har gjort i leiligheten Maia og lekkert har det blitt i alle rom !!

Nyt uken videre!

Stor klem fra Hildegunn

Min blogg om Interiør, lopper og brukting. sa...

Det der må være alle jenters drømmerom! Det var utrolig fint..
Å et utrolig nydelig skap, sånt ønsker jeg meg også :)

Ha en super duper dag videre

klem Tonje

sa...

Helt nydelig jenterom!
Tusen takk for at du deler :)
Vil du vinne et års-abonnement på BoligPluss til deg selv eller en venn
kan du prøve lykken inne hos meg nå :)
Klem Anette ♥

Unknown sa...

Hvor er de stilige uglene kjøpt henn? :)

Mvh.
Stian N. Moen

Anonym sa...

Hei! Jeg ble skikkelig inspirert av å se bildet av hemsen - så nydelig! Jeg holder på med hems-prosjekt selv, og har et lignende rom: 3.10 m under taket, og hemse"gulvet" skal komme over døra. Spørsmål: hva slags madrasse har du brukt? Jeg tenker at man må unngå for høye madrasser (type ikea-rammemadrass)for da stjeler det en del plass under taket.... på bildet ditt ser det ut som det er absolutt nok plass. Takknemlig for tips! :-)
Hilsen
Alice

Velud'arte sa...

Like! :)

Fru Andersen sa...

Kjempeflott prinsesserom, smart og praktisk med hems!

God helg!

Maris Interiør sa...

Oppdaget bloggen din i dag via Tomine. Her skal jeg inn å lese mer:) Først gratulerer med super fin sofa;) Og utrolig skjønt barnerom dere har....Lykke tenker jeg!

Anonym sa...

[p]Tiffany Bracelet with unique design are good for them while the large ones with edges and corners should be [url=http://www.tiffanyjewelleryinuk.co.uk]tiffany jewellery uk[/url] avoided . As well as collecting rings I also collect antique brooches, necklaces and bracelets but there is something about rings that have me completely hooked! I love looking at people隆炉s hands when I am out, seeing what [url=http://www.tiffanyjewelleryinuk.co.uk]tiffany bracelet[/url] rings they wear . Tiffany (Tiffany) gentle and delicate sensibility and the ultimate functional beauty, a world of fantasy and desire of all women . Neytiri teaches Jake all of the mystical [url=http://www.bijouxstiffanyandcofrance.com]tiffany and co france[/url] procedures from the Na'vi and their legal rights of passage . 00, plus shipping, this actual replica has become [url=http://www.tiffanyringsdcooutlet.co.uk]tiffany outlet[/url] a fan favorite for those wanting to own a piece of the Twilight nostalgia . "

Reaching complete, 100 percent control over all the metal and gems [url=http://www.cheaptiffanycharms.co.uk]tiffany charms[/url] moving through its factories and store is an elusive goal though . "We are without a doubt the most vertically [url=http://www.tiffanyringsdcooutlet.co.uk]tiffany and co[/url] integrated jeweler in the world," said Kowalski.[/p]

Anonym sa...

Vé máy bay đi Mỹ hạng thương gia
Du lịch Times Square New York Hoa Kỳ
Cẩm nang LGBT Travel Mỹ
Vé máy bay đi Mỹ hạng thương gia
HÃNG HÀNG KHÔNG BANGKOK AIRWAYS
Du lịch và khám phá Bahamas USA Hoa Kỳ
Du lịch ma ở Hoa Kỳ
Top 4 lễ hội độc đáo nhất ở Mỹ
Bí kíp xin visa thành công du lịch Mỹ
Khám phá quốc gia vàng ở California USA Mỹ