lørdag 30. juni 2012

Love pink details
















Blir aldri lei rosa detaljer i interiøret. Elsker å trekke inn blomster eller tekstiler i de lyse rosatonene. 
__________________

Takk for alle koselige kommentarer her på siden min. Setter stor pris på hver eneste en av dere som følger bloggen min jevnt og trutt. Jeg blogger mer på min nye side Inspirasjonsguiden om dagen men jeg vil fortsette å legge ut nye innlegg på disse sidene. 

Ønsker dere alle sammen en riktig GOD SOMMER!!! 

Maia klemmer

10 kommentarer:

Jatte sa...

Skjønne bilder! rååsa er en herlig farge!:)

Kan jeg spørre hva fargen på veggene dine heter? er på malingsjakt til stuen men klarer aldri finne den rette nyansen, men denne så veldig fin ut :)

Ha en god helg,
Klem Jatte♥

Yvonne sa...

så mange nyeldige detaljer! og for noen flotte lister du har!! blir her over inspirert her hehe=) Ha en fin lørdag! klem fra Yvonne.

Weisser Traum sa...

traumhaft schöne fotos.
wünsch dir auch einen schönen sommer.
herzlichst daniela

(eddas) sa...

Mange fine detaljer i pink hos deg..
ha en kos lørdag....kan du ikke svinge deg innom Birkelunden en søndag:)Hva blir med gjesteskribent?
klemklem til deg

Anonym sa...

Hei!
Herlige bilder og for en koselig arbeids-plass:)
Koselig med små farge innslag i interiøret!
Ha en strålende lørdag

Klem Merete

Marits Hverdagsgleder sa...

rå lekker sink-kommode :)

Husfrøy sa...

Nydelige rom!
Tror sannelig jeg skal gå ut og plukke med meg noen rosa roser jeg også :)
Ha en fin helg!
Hei fra Eva

Unknown sa...

Flotte rosa favoritter:)
Det er en farge som gjør en glad ♥
Flotte bilder!!

Maliva`s verden sa...

Me 2;o)

Fru Usken sa...

herlige bilder:)