onsdag 28. mars 2012

Trendy med horn


Denne våren vil nok interiøret mitt fortsatt være preget av den 
"rå, naturlige looken."
Disse vakre kveghornene passer perfekt inn i denne stilen. De er fra Kolsås Hagesenter


Kurv, Kveghorn og lysholdere i horn gir den perfekte miksen i stuen.

***********

På Inspirasjonsguiden er Tyrifryd ukens gjesteblogger. Hun gir oss et herlig blogginnlegg med gode tips om bruk av sortmaling. Ta en titt her. 

Tusen takk til alle mine kjære lesere som følger meg jevnt og trutt. Setter STOOOOR pris på dere!

Mange klemmer fra M a i a   

8 kommentarer:

h.espe sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
h.espe sa...

Spennende nytt Maia!! Må prøve å få tatt meg en tur på besøk på Hagesenteret over påske!

Nedtelling for påskeferie nå - gleder meg til dager hjemme i Nordfjord, og med fortsatt mye snø, blir det nok litt skigåing også :)

Ønsker deg en fortsatt fin uke, og om vi ikke "snakkes" før, så må du og dine ha en flott påskeferie!

Stor klem fra Hildegunn

NOSTALGI I NR. 9 sa...

Det ble så tøfft, horna var så fine sammen med lyktene. Jeg liker så godt den naturlige stilen du viser. Herlige harmoniske farger :-) klem Anita

MissMette sa...

Hei Maia :)
En liten stund siden jeg la igjen en kommentar her hos deg nå ღ Har vært litt mye i det siste hos meg, og lite med energi – men prøver å titte inn til mine bloggvenner. Masse flotte innlegg og bilder her hos deg – til stor inspirasjon! Devon, så bare helt fantastisk ut, tenk å få lov til å være så heldig å få reise hit til et bryllup ღ utrolig vakkert og her ble jeg bare sittende å bare å se, og se… hihi… :)) Nydelige bilder fra Paris også, de vet virkelig hvordan de skal få det til med utstillinger på varer og slikt, utrolig koselig ღ just love it…. Har også vært innom inspirasjonsguiden din, og tittet – og er medlem på Facebook siden så jeg skal få med meg nye innlegg :)) Ønsker deg en fortsatt fin dag, og uke – klem fra Mette

Especialmente Gaspas sa...

I like :))

Jeanette sa...

liiker stilen din og horna var prikken over iiiii en:-)rett og slett tøfft!!!

Anonym sa...

Dekorative de horna:)

Anita Stensvold sa...

Du er ikke alene om å ha forelsket deg i den rå, naturlige stilen :) Kjempe fint :) Nydelig header du har fått deg. Hele siden din fikk ett herlig vårpreg :)