lørdag 15. august 2009

Gode sanseminner

Hallo, her kommer det endelig et innlegg på bloggen min igjen. Veldig rart å ikke ha blogget på over to uker. Nå er ferien over for denne gang. Vi har hatt to deilige uker i Marbella. Det var en varm opplevelse, men vi nøt strandlivet og leide bil med aircondition så vi fikk reist litt rundt.



Dette bildet er fra en sjarmerende fjell landsby som heter Mijas.

Beach`en i Marbella. Se de fine fargene!

Strandliv er ikke å forakte...



Det er første gang vi er i Marbella, men stedet er utrolig fint. Kan virkelig anbefales! Det ble litt shopping og disse sandalene kunne jeg ikke motstå :)
Jeg koste meg også leeeenge og vel hos Zara Home. Prinsessen og pappa`n måtte spise både 1 og 2 is før mor var ferdig. De hadde så utrooolig mye fint. Skal snart vise bilder av noe av det jeg handlet der.
Nå skal jeg ta runden rundt for å besøke dere der ute i bloggland. Gleder meg til å bli oppdatert og inspirert :)
Klemmer fra

20 kommentarer:

Hemmet Är Min Borg sa...

härliga bilder
kram

Vibeke sa...

Åååå, herlige bilder OG NYDELIGE sandaler Maia!

Det var øs pøs her i går så bryllupet ble klissvått MEN magisk..De hadde telt men det regnet så veldig at jeg måtte hjem og ta på meg gummistøvler..

Ja, nå nærmer det seg mitt bryllup også! Kjente det kilte litt ekstra under vielse til min venninne i går :)

Hvis du har lyst til å se kjolen min så kan du gå inn på denne linken http://www.benjaminroberts.co.uk/latest_collection.htm
og "bla" deg bakover til du kommer til kjole nummer 2028 :)

STOR klem til deg,
Vibeke

Vibeke sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Marit sa...

Nydelige bilder - og vakre sandaler! De blir fine å bruke på hytta di neste sommer.(Der har jeg vært med bestevenninna mi fra Trondheim):o) Verden er ikke stor...

Maliva`s verden sa...

Hei Maia..velkommen hjem.Skjønner dere har kost dere...elsker de fargekontrastene der nede...turkis mot det hvite,sanden og havet...love it:o)lekre sandaler har du også fått deg...Venter spent på flere bilder.Go`ukestart til deg fra Maliva
Ps!så må jeg ikke glemme å kommentere din lille prinsesse...vakker i nydelig klær

små og store drømmer sa...

Hei hei og velkommen hjem :)
Vi var 8 dager i Marbella i skutten av Juli. Brukte også ganske så lang tid på Zara Home :)
Jaja, velkommen tilbake til regnet. Dere har ikke gåt glipp av mange solstråler mens dere har vært borte.
Klem klem

små og store drømmer sa...

oioioi, der ble det noen skrivefeil gitt.
Litt sent på kvelden tror jeg...
(har pay it forwarden kommet frem forresten?)

My home is my Castle sa...

Åhh for en nydelig plass :)
Kunne jammen hatt meg en tur til sydligere breddegrader jeg og :) Sønnen min reiste til Mallorca igår og der er det bare sooool og varme :))
Bloggen din er bare sååå nydelig :))
Gleder meg til å se hva du har kjøpt, uteom de nydelige dandalene da ;)

Klem,Kari

Jannicke sa...

Velkommen hjem ;o)

Nyydelige feriebilder ;o).

God start på uken i morgen. J.

h.espe sa...

Hei vennen!
Såååå herlige bilder!!! Forstår dere har hatt en flott ferie til Marbella :o) Jiiippii, om 3 dager er det jeg som nyter liknende omgivelser!! Reiser tidlig onsdag morgen, og ser frem til deilige 14 dager under solen. Etter en sommer med veldig ustabilt vær her hjemme, skal det bli godt å komme til Hellas, med stabilt VARMT vær :o)

So long - ha det topp!!!

Stor klem fra Hildegunn

moa sa...

halloen kjære maia -

..og velkommen hjem! ..så godt at du er tilbake, har savnet deg og dine skjønne innlegg jeg vet du!
skjønner dere har hatt det fint, herlige bilder! ..ja er ikke Mijas` vakker...der storkoste jeg meg masse!
..vi snakkes!
nattaklem fra meg..

Magdalena sa...

herlig, vakre bilder,- ikke å forakte noen av dem...
hvor er marbella...?
selv drar vi den 29 aug. om ikke influensaen innhenter oss, til syd frankrike, pleier dra søreover på denne tiden hvert år,- godt å avslutte sommeren med god sol og strandliv...''
klem og fin uke"

magny

Anonym sa...

Hei sann:)

Velkommen hjem:))) Koselig med ett nytt blogg inlegg fra deg:))
Så nydelige bilder, skjønner godt at dere har kost dere.
Det gjør godt med litt sol og varme, har ikke blitt så mye av det i sommer....
Ha en super fin uke, ses kanskje til fredag:))))

Klem Anita

Anonym sa...

Hei sann:)

Velkommen hjem:))) Koselig med ett nytt blogg inlegg fra deg:))
Så nydelige bilder, skjønner godt at dere har kost dere.
Det gjør godt med litt sol og varme, har ikke blitt så mye av det i sommer....
Ha en super fin uke, ses kanskje til fredag:))))

Klem Anita

Mia, New Room Interior sa...

Så ut som dere har hatt en deilig ferie!! Mange fine bilder-gleeder meg til å se hva du kjøpte hos Zara Home! :-) Ha en fin kveld! Klem-Mia

ANETTESHUS.COM sa...

Velkommen hjem! Så menge herlige bilder!! Ingen tvil om at dere har kost dere;)

Klem Anette:)

ANETTESHUS.COM sa...

mange;)

Hjerterom sa...

Hei :)
Velkommen hjem :)

For noen koselige bilder !
Flott plass..
Hælledussen for ei nydelig prinsesse :)

Klem Siw

Anonym sa...

Oh my, I like your amazing, nice & gorgeous blog!

Regards from Agneta in Sweden o;)

Anonym sa...

Wonderful blog, your Jaffa Orange box brings back dear memories. As a child, I spent my summers in Denmark. The family had a fruit/vegetable and blomster store. They send me every year for Chistmas Jaffa oranges. To this day, I have not found any Oranges that match their taste.
Doris