søndag 7. desember 2008

Adventskalender og julepynt

Hva er det i kalenderen i dag mon tro? En liten forventningsfull jente som pakker opp hver morgen. Det er spennende med advent!
I år la jeg alle pakkene i denne kurven som jeg pyntet med et hjerte.

Julestrømpen venter på å bli fylt opp til julaften.
Dette fine kortet og kulen fikk jeg i gaven fra Kerstin. Det lå også med en skjønn gaveeske, noen hvite lys som var pent innbundet og en sjokolade. Så koselig med denne fine overraskelsen i posten. Jeg ble sååå glad.
Lykke til med alle juleforbredelsene!

12 kommentarer:

Livy sa...

Så koselig kalender!
Det er så utrolig koselig med barna og adventstiden :-) Ekte branefryd!

Må si du har en kjempefin blog!

Ønsker deg en fin 2. søndag i advent!

Mange klemmer fra Livy

Hulda sa...

Virkelig en varm og fin stemning over bildene dine. Den kurven var flott, lurt å legge adventsgavene i den. God søndag!

Ida sa...

*sukk* Du har det bare såå utrolig vakkert hos deg! Vakre bilder og vakker julestemning! Får liksom ikke sett nok på bildene dine!

Ha en fin 2.advenstssøndag! Klemmer fra Ida

moa sa...

god søndag morgen -
så vakker adventskalender..
og så nydelige bilder fulle av stemninger..
ha en fin dag, klem fra Moa

My home is my Castle sa...

Åhh så nydelig kalender :))

Ha en fin søndag
Klem,Kari

Vibeke sa...

Nydelige bilder, elsker å titte innom deg!:o)
Ønsker deg en fin 2. søndag i advent.

Klem fra Vibeke

Synnøve sa...

Så koselig kalender:))
Så fin den lyskransen din på kjøkkenet ditt er.
Er enig med deg at det var lite tips om julepynting i bladet.
Ha en fin kveld

h.espe sa...

Heisann...
Så flotte bilder! Adventskalenderen var helt etter min smak. Hi, hi - tror jeg litt diskre skal vise søstra mi dette innlegget, og få henne til å lage en slik til meg til neste år...

Ønsker deg en strålende flott kommende uke!!

Klemmer fra Hildegunn:o)

Ingrid sa...

Kjempesøt kalender!! :)

Charlotte sa...

Takk for koselig kommentar på bloggen min. Veldig inspirerende blogg du har også, skal følge denne i fremtiden:)

H elle K sa...

Så koselig... Du har en veldig fin blogg. kos deg videre i førjulstiden... Kristin

moa sa...

hei -
..tunikaen du likte er av merket House doctor..vet dessverre ikke hvilken butikk du kan få tak i den..vi selger den ikke hos oss..
..fortsatt fin kveld,klem moa